Sunday, June 12, 2011

"Lu abang long ka lu ayahanda ka, Aloq Staq ni gua pegang"



Assalamualaikum....

Wah rasa macam lama plak tak update blog. Sory agak bz. AL-maklum la ada sedara yang kahwin, adik beradik semua berkampung di rumah aku.

Riuh rendah. Best juga sebab dah lama rumah kami tak riuh rendah macam tu. Yang selalunya dok dengar suara aku sorang ja dok marah kat Puteri ahaha...





Ampa dah tengok ka KL Gangster??

Ada yang dah tengok??

Aku baru nak p tengok hari ni. Dah janji dengan Incik TTM. Minggu lepas aku dah merajuk sebab last minute dia cancel gara-gara kawan baik dia excident.

Jenuh juga dia nak pujuk. Mau tak jenuh, aku dah siap iron baju suma pastu tetiba dapat SMS tak dapat mai sini. Bebai terus.

Merajuk itu comel kan? Keh3.... Gedik.

Minggu ni dia nak tebus balik konon nak kuar Hari Sabtu dan Ahad. Tapi aku plak yang cancel hari Sabtu. Adik beradik mai umah tak kan aku nak kuar plak kan?

So sapa-sapa yang tak tengok lagi KL Gangster jom kita p tengok.

Aku dok fikir lagi nak p tengok wayang kat Jitra Mall ker, Ct Plaza ke Alor Star Mall eyh??


"Lu abang long ka lu ayahanda ka, Aloq Staq ni gua pegang"


Perghhhhh....



NOTACIKGADIS: Terima kasih kepada yang beri respon pada ENTRY INI




14 comments:

  1. wahhhh..ada org nk g datinggg..gud gud..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/gambar-perkahwinan-penjaga-gol.html

    ReplyDelete
  2. j0m2.. alin n0w ada kat SP..
    kl0 kat AS tu dah jumpe GKSB dah..
    oppss lupe la.. dating kan?
    mana bole kac0..

    ReplyDelete
  3. Ingat riuh rendah di kenduri cik GK... hehehe... tumpang couple p la menonton puas2 nanti dah beranak pinak jenuh hang nak heret anak2... pakai tak p la pawagam .. tunggu VCD jer la..

    ReplyDelete
  4. sweet bila merajok kan kan....cik Anggur pon kdg2 buat gak lorghhh

    ReplyDelete
  5. wahwah. aloq staq pun ade gangster eh? pi deting elok2 na... :D

    ReplyDelete
  6. semua org ckp cerita nie....huuuu bila la nk pi tengok nie

    ReplyDelete
  7. tak tengok lagi... ramai yang kata sedap

    ReplyDelete
  8. SALAM,
    KAKI MERAJUK RUPANYA ! BIASALAH TU MASA ..... !

    ReplyDelete
  9. chomey nyer tajuk entry nie...=)

    ReplyDelete
  10. kalau gitu senang la citer...
    akak pi aloq staq nanti belanja akak makan kat kedai paling mahal ye..
    heheheheh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi