Monday, June 13, 2011

MAHARAJA LAWAK : JOZAN DAN AWAN NANO NANO NANO NANO......




Mesti ampa pakat dok gila tengok Maharaja Lawak kan??

Kalo yang ada astro syok la boleh tengok, kalo yang tak ada astro tunggu orang upload dalam youtube je la kan?? Hehe..

Dalam banyak-banyak peserta, peserta feveret aku adalah Jozan.

Jom kita tengok video ni. Tang lawak Awan Nano tu memang tak boleh blah. Tergelak besar aku keh3...





JOZAN terbaikkk....

=)

9 comments:

  1. jozan memang terbaik gila lah !!
    pecah peqot gelak tengok lawak depa. haha

    ReplyDelete
  2. memang terbaikkk la JOZAN ni... akak memang minat gila depa ni...

    ReplyDelete
  3. alin tak ikut sgt maharaja lawak.. tapi suka tengok diaorang berlawak.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. ini persembahan Jozan paling terbaik dalam siri Maharaja Lawak nih

    Juvana Episod 8

    ReplyDelete
  5. series.Jozan mmg bes..tgk maharaja lawak aritu mmg gelak guling2..hehe..

    jom singgh blog saya..hehe..

    ReplyDelete
  6. jozan terbaek sangat amat ^^
    saya paling ske yg mereka pakai
    vacun n kerusi tongkat :D
    kelakar habis.. tak hingat..

    p/s:ade astro tpi xde WARNA pun ape guna. kena tgk kt youtube gak ;'(

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi