Wednesday, June 8, 2011

MUDAH KE NAK BERCINTA???




♥ ~Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh~ ♥





Suka plak lagu Kembali Pulang ni... Layan jer..





NOTACIKGADIS: ADA YANG KATA ENTRY AKU PELIK-PELIK SEKARANG NI HAHA



22 comments:

  1. sweet pic tu..mcm gadis melayu terakhir :)

    ReplyDelete
  2. senang untuk mencintai tapi sukar untuk menyayangi :')

    p/s : pinjam payung GKSB !! ^^

    ReplyDelete
  3. just nak komen gambar kamu tu. suka laaaa. colourful :)

    ReplyDelete
  4. susah untuk mendapat cinta sejati!

    itu yang sadis! hehe =)

    ReplyDelete
  5. wah wah..kemain berseri-seri muke anyss la ni..ekeke..

    ReplyDelete
  6. entry hang baru nie ak tgk psal cinta ja nihh..dok nampak seru nk kawin nie hahhh...
    ahaha;-)

    ReplyDelete
  7. wah3 cik gksb mesti tengah delima cinta nih , dah ade yang berkenan ke ? ngee

    ReplyDelete
  8. sukar nak carik cinta sejati!huhu
    * myB GKSB dh nak sampai seru kottt! heeh

    ReplyDelete
  9. cewah... kembali pulang u......


    ~..cinta akan datang bila kita menghargai dia dalam hidup kita..~

    ~~belajar mencintai dia yang kita tak cinta lebih mudah berbanding mengajar dia mencintai kita yang dia tak cinta..~

    apa kes bjangkit jiwang gk plak ni...haha

    ReplyDelete
  10. ehem.. ehem..
    nak wat r0mb0ngan ke kedah la

    ReplyDelete
  11. ce komen ckit betoi ka tgh hangin bercinta la nie hahaha nk jadik mamaradzi jap erhhh

    ReplyDelete
  12. maneh la tu....hahaha..tak tahu nak komen apa pasal bercinta ni...hohoho

    ReplyDelete
  13. Jgn lupa bg kad nai..
    nanti cek bg alamat..
    tak lambat dah nak merasa nasi minyak ni..keh keh keh

    ReplyDelete
  14. comei la gmbr dok pgg payung warna-warni :D

    ReplyDelete
  15. hehehe...mungkin sbb cik gadis tgh dilamun bunga2 cinta kot...apa2 pun happy2 selalu cik GKSB :)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi