Tuesday, June 28, 2011

SERONOK MAKAN ANGIN SAMPAI TAK SEDAR RUPA-RUPANYA.......


Kelmarin aku p Perlis atas satu urusan. Sempat juga la jumpa Incik TTM lunch sekali. Tapi bukan pasal tu aku nak cerita cuma pernah tak ampa alami satu pengalaman di mana ampa drive kereta atau motor pusing merata ceruk dah tapi rupa-rupanya lesen ampa dah lama mati.



Pic google



Semalam aku baru sedar tu pon bila adik aku kata dia nak renew lesen terus aku teringat lesen aku. Bila check tarikh lesen tu dah lama mati dari 14.6 2011 hari tu lagi.

Ayomak... Nasib baik aku tak pernah kena tahan polis lagi. Berjalan rata tu pon ada hati nak p Penang hari tu. Nasib baik tak jadi p.

Pengajaran yang boleh diambil, check la slalu lesen ampa walaupun aku tau lesen ampa tu dok senyap dalam dompet kui3...

Kalo nak check online ampa boleh KLIK SINI

Ampa pon mesti ada pengalaman macam aku kan? Kongsi-kongsi kan la.

=)



8 comments:

  1. x pernah lagi jd cmni
    coz baru je dpt lesen..hehe

    ReplyDelete
  2. xpasan lesen mati ok lagi...nie dah jalan serata negara baru duk pasan lesen ic semua duk tinggal kat umah...aishhhhh konon2 letak asing la...xnak letak lam wallet hehehe nasib gak polis xtahan hehehe

    ReplyDelete
  3. mak nenek lama gila matinye lesen tue.. nasib xjmpe roadblock kalau x GK dah masuk dalam berita tv3 dah.. hikhikhik

    ReplyDelete
  4. hahah tu la.xbw cek pasaipa.
    kan da daulat.nseb baik.
    hahah..

    ReplyDelete
  5. mcm amna bole dok lupa,
    dok ingat apa tue ha?
    hihihihi

    ReplyDelete
  6. kalau mai penang hari tu sah kena tahan sebab kat semua tol penang sekarang ni hari2 ada roadblok..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi