Monday, June 20, 2011

TERIMA KASIH WALID UNTUK SEGALANYA



Aku tak pandai nak bermadah-madah macam adik aku kat ENTRY dia ni.

Cuma aku nak ucapkan selamat Hari Bapa kepada Encik Azman B Ahmad, bapa kepada Wan Nur Hanis bt Azman.

Terima kasih kerana telah bagi banyak duit bila diperlukan terutamanya ketika anakanda mu ini dok study kat USM hehehe...

Terima Kasih juga sebab selalu pukul anakanda mu ini masa kecik-kecik selalu. Anakanda mu ini yang paling ketegaq, keras kepala antara adik beradik semua. Selalu buat masalah dan tak pernah dengar cakap. Memang selalu terima "habuan".

Penampaq, rotan, batang paip dah jadi perkara biasa bagi aku.

Tapi semua tu yang telah menjadikan aku "orang" pada hari ini.

Terima kasih En Azman B Ahmad

Kerana membesarkan anak-anak dengan penuh tanggungjawab

Jasa mu dikenang sampai akhir hayat.





Keluarga En Azman & Ku Mastom

Anak-anak

Wan Nur Hanis Azman (ex-usm)
Megat Iskandar Zulkarnain (Uitm Shah Alam)
Putera Azfar Shafiqq (GMI Bangi)
Megat Affan Haziq (Maktab Mahmud Yan F4)
Putera Affan Izzat (Maktab Mahmud Yan F1)
Puteri Qistina Syakira (4 tahun)



8 comments:

  1. happy father day jgk....hehe
    tapi awat gmbaq famliy yg last tuu..x dak muka aku yg tua ckit ka..
    awat muda sgt..mcm muka bdak jaa..haha

    ReplyDelete
  2. walid happy bufday,ehhhh..salah! selamat hari bapa walit :D

    ReplyDelete
  3. nice blog..i follow,follow me too.tq

    ReplyDelete
  4. selamat hari bapa untuk walid anyss..

    nyss..dtgla baca entry baru akak..kakakaka

    ReplyDelete
  5. ohh tgk beskal tu tringat msa aku cuba utk bwak beskal tua atuk aku.. msa tu kaki tak bpe ckup pnjang lg kna btoi btg tgah2 tu aku dh serik.. xmau naik dh.. haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi