Tuesday, June 28, 2011

VIDEO TOMOK DAN AYU~SAVE THE DATE



Masih ingatkah anda dengan entry pasal kad kahwin Tomok yang unik tu? Sebelum tu mai baca kat SINI


Kali ni kita tengok video Tomok dan Ayu tunangnya.

Save The Date





Berdasarkan video ni kan kesimpulan yang boleh aku buat kalo ada jodoh tak kan lari kemana.

=)



5 comments:

  1. bajet mesti mahal kalau buat macam dorang tu..uhuk3x

    p/s: agaknya ada tak org nak taja schaze nnt? hikhik =D

    ReplyDelete
  2. Phentermine.....

    A nice post thanks for sharing.....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi