Monday, July 4, 2011

BARU TERINGAT~


Lepas aku bedal triffle, puding roti sampai setengah bekas, baru aku teringat,

semalam aku niat puasa.




Pic google

15 comments:

  1. haha ... kalau nak kena puasa ganti kena cepat la pasai lagi 2 minggu je kan lagi ada tempoh masa ...

    tapi akak selalu jugak niat tapi tak sahur pas tu rasa lapar .. p makan jugak.. teruk kan...

    ReplyDelete
  2. kalau terlupa consider puasa tue still on kan? hikhikhik :p

    ReplyDelete
  3. adeh.. ye ker? so, kena puasa esok,lah kan?

    ReplyDelete
  4. Hehehe.... terus stop ya GK. Kalau betul² lupa x pa.. jangan dah teringat tapi terus makan mcm biasa.. itu lain sudah.. ngee~~

    ReplyDelete
  5. dah kenyang baru teringat?...agagagaga..xpa x ingat x sengaja..

    ReplyDelete
  6. x ingat, x batal lagi..
    eh, 2minggu lagi je boleh puasa?

    ReplyDelete
  7. eh..kalo terlupaa takpe leee...tp kalo dh setengah bekasss....heheeh...baik berbuka jeleee

    ReplyDelete
  8. uit smpai stgh bekas bru teringat ? haha

    ReplyDelete
  9. kalau terlupa.. tak apa ?

    kekeke..

    ReplyDelete
  10. heh heh heh... erk..... kenyang ;)

    ReplyDelete
  11. slrppppppp la triffle,rindu kat triffle hidiaqqq ,kehkehkehkeh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi