Saturday, July 16, 2011

BE Dah Bertukar Jadi ME | Jumlah Duit Nuffnang setakat ini



Hari tu baru je aku update pasal Buffered Earning.

Hari ni salah satu BE tu dah bertukar jadi ME




Celcom Kolony Phase dah bertukar jadi ME dengan jumlah hanya RM 12.16 je. Tak la banyak sangat lepas la duit makan untuk 2 hari hahaha...

Dan semua jumlah terkumpul setakat ni lepas 1st time aku cash out baru-baru ni ada banyak ni





Boleh la tera tu kan?? Kalo nak bandingkan aku dengan blogger yang terkenal yang dapat ribu-ribu tu memang tak leh la.

Aku ni blogger yang biasa-biasa ja. Nuffnang ni pon sekadar income sampingan. Sambil tulis blog sambil dapat duit.

Walaupun orang kata syarikat iklan lain lagi masyukk bagi aku biarlah aku setia dengan nuffnang dulu lagipun aku buat nuffnang pon baru tahun lepas selepas hampir 4 tahun aku buat blog hehehe...

Pelan-pelan kayuh la ye dak??

So pada kawan-kawan yang lain bukan la niat aku nak menunjuk duit nuff yang tak seberapa ni cuma aku nak ampa anggap ni sebagai pemangkin semangat ampa untuk terus menulis blog dan bukan semata-mata menulis tapi berusaha menghasilkan entry yang kreatif dan menarik minat ramai orang untuk baca.

Contohnya macam aku, kalau aku tengok orang lain dapat BE, aku akan cuba hasilkan entry yang memungkinkan syarikat iklan memilih blog kita sebagai papan iklan depa.

Kalau tengok orang update pasal traffic, kita usaha la cari alternatif untuk meningkatkan traffic kita tapi ingat yer jangan jadi seorang yang gila traffic dan hamba traffic.

So itu saja nak aku kongsikan harap ampa semua terus bersemangat untuk menulis blog sambil-sambil tu boleh jana income dengan Nuffnang

=)





13 comments:

  1. waaah,tahniah cik GK.apa lagi,shopping baju raya lah....kekeke
    :D

    ReplyDelete
  2. waaah,tahniah cik GK.apa lagi,shopping baju raya lah....kekeke
    :D

    ReplyDelete
  3. wah..
    banyaknya dah dapat...
    tahniah!

    ReplyDelete
  4. =)
    alhamdulillah~
    semoga murah rezeki =)

    ReplyDelete
  5. semoga dimurahkan lagi rezeki.. amin..^_^

    ReplyDelete
  6. wow! banyaknye duit. blanja aida makan cendol t.. :P

    ReplyDelete
  7. ok apa,
    simpan skit2,
    lama2 jadi byk,
    hihihi:)

    ReplyDelete
  8. xpnah lg merasa menatang BE ngan ME ni...

    ReplyDelete
  9. akak tak pernah dapat BE tapi alhamdulillah Nuffnang bayaq jugak tiap2 minggu walaupun tak banyak...nuffnang ni pelik la..

    ReplyDelete
  10. wow, tahniah...ni mesti trafik mantop ni....hehe..

    ReplyDelete
  11. banyak lettew~ =)

    iqa dpt half je. huhu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi