Friday, July 15, 2011

Bila ada manusia yang berhati busuk dan khianat



Entry sebelumnya pasal gangguan Makhluk Halus.

Cerita terbaru yang aku dapat, adik kawan aku tu disyaki terkena buatan orang. Semalam sampai muntah keluar paku dengan jarum. Ampa boleh bayang tak betapa seksanya dia menanggung sakit.

Sekarang ni tengah berubat dengan ustaz dari SG Petani kalau tak silap aku. Aku pon dah tanya lecturer aku, dia pon dah bagi contact number seseorang yang berpangkat Datuk.

Tapi kawan aku dengan keluarga dia masih lagi cuba berubat dengan ustaz tu sebab dari awal lagi memang dok berubat dengan ustaz tu dah.

Sebelum tu memang p berubat rata dah. Macam-macam versi boleh dengar. Duit pon dah habis banyak. Depa tu bukan la datang dari keluarga yang senang. Kalau la aku mampu, dah lama aku tolong depa. Ni diri sendiri pon tak terurus lagi.

Sebenarnya banyak lagi aku nak cerita tapi cukup la aku update keadaan adik dia dulu sekarang. Aku cuma nak minta ampa semua tolong doakan keadaan adik dia beransur sihat. Biarlah orang yang buat khianat tu mendapat balasan dari Allah swt.



12 comments:

  1. hurmmm.... dah agak dah... moga cepat sihat...

    ReplyDelete
  2. semoga dia cepat sembuh. mohon dilindung dari hasad dengki dan perbuatan khianat manusia.

    ReplyDelete
  3. Cik GKSB, family aina pun opnh kna..kluaq muntah warna hitam ,jarum dengan kaca.. Skg ni pun msih beubat dkat sorg Haji kt Pokok Sena...

    ReplyDelete
  4. kesiannya...budak2 pon jadi mangsa kejahilan manusia...huh.harap dia cepat sembuh..manusia memang jahil :(

    ReplyDelete
  5. GK ... akak takut la baca2 benda2 cam ni ..akak pun dah batuk lama ni .. tak baik2.. tapi harap2 sebab makan durian je la..tu yg batuk tak baik2.. huhuhu .. takut la.. dah la suami akak tak percaya benda2 cam ni ..

    ReplyDelete
  6. semoga yang buat tu mendapat balasan yang setimpal :)

    ReplyDelete
  7. ooo makkk aihh
    dia muntah keluaq paku depan2 hang ka?
    ngeri betul

    http://hansrollodepelicula.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

    ReplyDelete
  8. saya pernah kena cik gksb..penat,sakit smua ada..smoga cepat smbuh :)

    ReplyDelete
  9. ya ALLAH, bahaya ni. ezma pernah tgk kat AL-KULIYYAH di tv3 dulu.mmg seram dan ngeri. aduii...semoga dia lekas2 sembuh...byk2 la berdoa dan solat agar kite terhindar dari perbuatan manusia ni..

    ReplyDelete
  10. semoga cepat sembuh,.

    kenpa org sggup buat mcm ni,.

    ReplyDelete
  11. apalah punya dengki orang yang buat mcam ni...teruk le...

    semoga dia cepat2 sembuh...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi