Wednesday, July 13, 2011

BOTAK JUVANA DALAM FUHHH...MEMANG FUHHH LA..



Ampa tengok tak Fuuhh tadi??

Antara artis jemputan adalah Botak Juvana atau nama sebenar dia Johan Asari.




Perghhhh nampak sangat lain gila dengan lakonan dia dalam Juvana. Kat luar jenis cam lawak-lawak juga dia ni.

Tak ada la serius macam dalam Juvana tu.

Dah la smart... auwww... mula kan nak mengada-ngada haha...

Latar belakang dia pon boleh tahan. Diploma Kaunseling dan pernah belajar tahfiz dulu.

Cuma aku harap, lepas ni dia dapat watak sesuai dengan status dan latar belakang dia.


Botak yang dah tak botak



Sapa minat botak?? Kompom ramai yang minat. Lakonan dia berjaya menenggelamkan watak Daim dalam Juvana.

Minggu depan Last episode jangan lupa saksikan Juvana yer.

=)

15 comments:

  1. hensem botak yg tak botak tu..haha..

    ReplyDelete
  2. Sy awal Episode ja tgok, mai tang last xlarat nk tgok, tp mmg watak botak nie lbh menonjol dri Daim tu..

    ReplyDelete
  3. ohooo..pija dr dlu mmg suka tgk si botak ni dr si daim tuh..hehehe

    ReplyDelete
  4. wau bkn calang2 jgk ea botak ni..
    tp perghh muka cenge..
    hahaha..
    mmg ssuai wtak botak 2 dgn dy..
    :)
    x sba tgu epsod akhir

    ReplyDelete
  5. xsabar tunggu minggu depan...kena tunggu neh..heheh

    ReplyDelete
  6. cerita Juvana ni mmg best! Pelakon2nya walaupun ramai muka baru, tapi lakonan menjadi. Lagi2 Botak dan Ain..Daim biasa je.

    ReplyDelete
  7. kami tengok tadi.....memang gila sungguh....tapi klu tgk betul2 dia mcm ad malu-malu ckit.....

    ReplyDelete
  8. hensem tp tetap muka jahat ar..nak tgk dia try belakon jadi ustaz..jd ke tidak..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi