Saturday, July 9, 2011

CEKODOK OH CEKODOK



Assalamualaikum semua..

Morning... Dah lama tak makan cekodok.

Tiba-tiba teringin nak makan. Buatnya tak pon hehehe..

Apa susah google sudah gambar cekodok tu keh3...

Pic google



Bahan-bahannya tak ada pulak kalo tak dah lama aku buat.

Ermm sedapnya cekodok kan??



NOTACIKGADIS: Baru perasan sumber gambar ada tulis dekat gambar tu hehe...


5 comments:

  1. rasanya dah hampir 5 bulan tak makan cekodok ni. balik mesia ri tu last makan..

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    BUATLAH CEPAT2 ! LF DATANG SATU KELUARGA !

    ReplyDelete
  3. aduh sedapnye pun..
    kamu bikin saya teringin mahu mkn cekodok..

    mana nak cari pisang kat sini ye..
    tak abis tawaf lagi tmpt ni..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi