Monday, July 4, 2011

JUVANA EPISOD 11 | AKU TERHARU





Nampaknya debaran dari Juvana episod 10 telah terjawab hari ni.

Dan aku rasa dari episod ke 1 episod semakin menarik. Membuatkan kita semua tak sabar-sabar nak tahu apa yang akan jadi seterusnya.

Serius episod kali hampir-hampir nak membuatkan aku menitik ayaq mata bila Kedah ucap kan selamat tinggal pada semua dan peluk botak.

Walaupun botak pernah hampir-hampir membunuh Kedah. Tapi Kedah boleh maafkan.

Pengajaran yang boleh diambil adalah walaupun sejauh mana pon kesalahan dan kesilapan orang pada kita, kita perlu memaafkan.

Dan aku bukanlah seorang yang mudah memaafkan orang, tapi bila aku tengok cerita ni, aku tahu aku kena maafkan orang walaupun kesalahannya itu membuatkan hati kita terluka.

Apa cerita minggu depan pula? Yang pasti ia akan semakin menarik. Tapi sayang budak Kedah dah tak da. Nanti mesti rindu nak dengar celoteh dia kan?



11 comments:

  1. hero dia yang tahi lalat tu dah nak menikah,sebab tu i fedup nak tengok,wakakakakaka :P

    ReplyDelete
  2. iyelah, mmg sedih kan..nak berpisah. Mmg suka sgt tengok cerita ni, ada isi!

    ReplyDelete
  3. lepas ni mesti ada watak baru pulak..
    heheh..teka je...

    ReplyDelete
  4. @diana

    hehe...yang tu kena tunggu minggu depan plak..apa cerita hehe

    ReplyDelete
  5. asben makbed suka betol tgk citer ni. makbed je tak dan nak toleh sebab time ni anak dah tarik tangan ajak tido.

    ReplyDelete
  6. maera penah tgk sekali aje..sb tv kt umah ngeng sket..tv3 takde color T__T

    ReplyDelete
  7. tak dan nak tengok..arghhhh...kerja punya pasal...

    ReplyDelete
  8. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....mmg sampai mesej mlm td.....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi