Tuesday, July 26, 2011

KERJA SELEPAS HABIS BELAJAR



Selepas 2 bulan menamatkan pelajaran dan menanam anggur sehingga dah berbuah akhirnya esok aku akan mulakan kerja.

Tapi bukan la kerja kerajaan ataupun kerja tetap. Sekadar kerja yang gajinya lepas la untuk persiapan raya nanti.

Harap-harap segalanya dipermudahkan.

Insyallah.....

10 comments:

  1. alhamdulillah..takpe kerja mane2 pun..yang penting pengalaman tu..selamat bekerja anyss! ^_^

    ReplyDelete
  2. dah ada duit sendiri nanti boleh la beli 10pasang baju raya ni,.hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah!!lepas ni dah tak tension dok umah dah kan.haha

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...yeayy...tahniah...yg penting njoy...keje mane2 same je...gj je lain...ahahahaha...yg same nye tang stress tu je...ekekkeke

    ReplyDelete
  5. gud luck.
    selamat bekerja...

    belanja!

    ReplyDelete
  6. lea pun baru start keje part time

    jom cari duit utk raya

    pasal keje tetap tolak tepi dulu

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah,nak mula keja dah.gudluck cik GK ^_^

    ReplyDelete
  8. nampaknye gath raya KBU kali ni kite buat kat uma cik GKSB la kan? =)))))

    ReplyDelete
  9. hahaha bagussssss...dah habis blajarrrrr huhuhuhu bestnyer....n dah keje nnti jgn luper blnjer bloger2 lain wahahahaha

    ReplyDelete
  10. bley duit raya laa ak lepas nie....hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi