Tuesday, July 5, 2011

MACAM MANA BOLEH TERLEKAT NI??


Masa kecik-kecik dulu aku suka main rambut pastu pintal-pintal dengan jari.

Konon-konon nak bagi kerinting la sebab rambut aku lurus.

Selalu antara alat yang menjadi mangsa aku adalah pensel dan sikat.

Pensel tak ada masalah sebab permukaan dia licin tapi bila guna sikat masalah sket la.

Pernah sekali aku dok sikat rambut pastu pusing-pusing sikat tu untuk pintal rambut. Memang asyik la pintal rambut guna sikat.

Sekali sikat terlekat dekat rambut. Nak bawa keluar tak boleh. Dah la rambut depan plak. Disebabkan nak keluarkan sikat tu dari terlekat pada rambut terpaksa gunting rambut. Dogol kepala aku. Dah la rambut depan plak tu.

Tu la pasal tak da pasal cari pasal, konon-konon nak bagi kerinting sekali botak terus hahaha...

Apa-apa pon tu antara pengalaman aku masa kecik-kecik dulu. Ok la dari adik aku, apit yang terlekat jari kat rambut sebab pintal rambut masa minum susu. Pastu nangis hahaha...



8 comments:

  1. penah chewing gum lekat kat rambut.
    huhu...

    ReplyDelete
  2. dulu2 ada orang pintal ngan daun ubi kayu ...

    ReplyDelete
  3. dyan x pernah wat mcm tuh sebab rambut memang kusut :P hehehee

    ReplyDelete
  4. haha..saya pun ada kenangan macam tu..terlikat kat sikat yang panjang bulat tu..sikat yang bagi curl rambut tu..

    ReplyDelete
  5. haha . . hebat la . . saya pn pernah juga buat . . tp , x de la smpai gunting rambut . . hehe

    ReplyDelete
  6. hahahahaha awat tak botak semua teroihh ;p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi