Sunday, July 3, 2011

MACAM MANA BOLEH TERSILAP ORANG NI??? ISHH.....AMPUN.....


Hahahaha...

Ini pembukaan kepada entry aku ni. Ampa nak tau pasaipa aku gelak,

ampa mai baca ni




Nampak tak tanda merah tu? Rupa-rupanya aku tersilap orang. Bila aku check balik orang yang bernama Diana tu rupa-rupanya bukan diana yang aku sangka kan selama ini

Hahahaha...

Sile gelakkan aku.

Gara-gara komen aku dalam 1 entry blog dia, ada aku sebutkan nama suami dia.

Sekali silap orang daaaa hahaha..

Aku ingatkan Kak D. Nama diana juga.

Ini la Kak D yang aku sangkakan yang selama ni Kak Diana tu adalah Kak D.







Ini pula blog Kak Diana yang tegur aku tu.




Lurus tak lurus aku ni sampai aku terfikir la, Kak Diana ni pakai domain. Masa mula-mula tu aku sampai terfikir wah Kak D dah tukar pakai domain. (Aku pernah jumpa Kak D).

Lurus gila kan aku? Hahaha...

So pada Kak Diana sory sebab saya tersilap orang, kalo rasa selama ni komen saya macam pelik-pelik sket dan ramah lebih macam pernah jumpa tu sebab saya sangka kan Kak diana ni Kak D. Kebetulan Kak Diana jarang letak gambar diri sendiri tu yang boleh tersilap tu keh3....




NOTACIKGADIS: Aku memang kadang-kadang bendul sket hahaha..

10 comments:

  1. pernah gak terkena dulu antara miera ngan cik miera dan blogger twin diea ngan bella. konpius konpius ... ha33

    ReplyDelete
  2. Ok,,,yg 2 mmg btoi2 malu...Sila sarung topeng otromen lani jugak...

    ReplyDelete
  3. hehehe..
    patut la pun..
    ladyzul tu pun
    kerap datang blog akak..
    tak tau pulak nama dia pun diana..heheheh..

    mujur silap sikit je..
    hahahah..

    ReplyDelete
  4. hahaha.. kah kah kah

    memnag saya gelak besar Cik GKSB.. memang gile.. nak ckp suami, tetiba terkeluar bekas kekasih.. haha...

    ReplyDelete
  5. eeemmm...tu maknanya kena tawen cepat2 ni....sbb tu kakD pakai nama LadyzuL...sbb ramai juga blogger2 ni nama diana...<---sila mengah disitu pd sapa2 yg nama diana...hoohohoho...

    ReplyDelete
  6. haha..kesilapan yang tak disengajakan...nasib baik abang lan laki kak diana tak baca ..hahaha

    ReplyDelete
  7. cepat menyorok! hehe. normal la tu tersilap orang. XD

    ReplyDelete
  8. hehehehe...dari blog diana...
    saya pun kdg2 konpius dgn blogger nama sama. hahaha...

    ReplyDelete
  9. ahahaha.. GKSB wat lawak.. heheh..

    ReplyDelete
  10. salam kenal,
    kalau tak buat silap ni, udah tentu sampai bila2 memang tersilap! Hikmah disebalik SILAP.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi