Friday, July 15, 2011

Manusia hanya merancang tapi......



Tadi aku tulis pasal Entry aku turun KL kan?

Masa dok siap kemas-kemas tadi umi aku gtau tak jadi bertolak petang tapi esok pagi lepas subuh.

Mai malam dia gtau pula tak jadi stay gombak tapi terus ke Kuala Selangor tempat dia ada games pentaque tu.

Agak-agak aku nak ikut ker??

Kalo kat gombak, duduk rumah mak su aku boleh gak nak p berjalan-jalan ke tengok tv ker, kalau dh sampai ke Kuala Selangor, tengok depa lawan je la.

Masa aku ikut depa lawan kat Perlis pon aku masuk tidur dalam kereta, kalo dah sampai Kuala Selangor lagi tak tahu nak buat apa.

Payah-payah sangat tak payah p.

Sakit hati juga la sebab dok ubah-ubah plan, aku kemain lagi iya-iya nak p berjalan kat sana siap rancang nak p cari baju raya lagi kat Jalan Masjid India.

Tak pa la, tu la namanya manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan..




9 comments:

  1. saba je la okeyyyy :) next time plan sebulan lebih awl sebelum g mane2 hehehehe :)

    ReplyDelete
  2. tamo la bebai2.. nak wat guane. menda da jadi dah.. huu

    ReplyDelete
  3. wuhuu...igt dpt la jmap Cik GKSB utk first time... jln2 kat Masjid India ke, Central Market ke, jln TAR ke...:-(

    ReplyDelete
  4. ok gak tu
    dekat da ngan kirin kalau kat kuala selangor.
    :p

    ReplyDelete
  5. ok gak tu
    dekat da ngan kirin kalau kat kuala selangor.
    :p

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    BETUL SANGAT, MAHA KUASA ALLAH ! YANG KITA TIDAK DAPAT HARI INI, MUNGKIN KITA AKAN DAPAT DI MASA AKAN DATANG ! ALLAH SAHAJA YANG MAHA MENGETAHUI RAHSIANYA.

    ReplyDelete
  7. takpe..perancangan Allah lebih baik dari perancangan manusia.

    ReplyDelete
  8. sabaq cik GK.. senyum bagi maneh!!


    TOLONG!! : SERABUT

    ReplyDelete
  9. oh...xjadi p la ni,..xpa GK,jgn sedih2,betul.kita hnya merancang,Allah yg tentukan :)

    nanti ada kesempatan kita jumpa naih ...:D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi