Monday, July 11, 2011

Penjelasan GKSB pasal majlis pertunangan dan perkahwinan



Sebelum ni ampa semua disajikan dengan gambar-gambar aku berpakaian pengantin kan sampai ada yang tertanya-tanya bila aku tunang atau kahwin.

Bila letak kat FB pon macam tu juga sampai ramai yang salah paham. Sepupu aku lagi la sampai p tanya bapak aku plak. Haisyooo.....

Ceritanya macam ni, Cik Wanie yang merupakan pemilik butik pengantin SNS Anggun menjemput kami untuk conteng-conteng.

So hasilnya taraaaa.....




Baju merah ni jer yang muat dengan aku...

nampak sangat aku ni demok hahaha




Aku paling suka baju gaun ni......Rasa macam princess =P




Dan ini gambar semua model bersama Cik Wanie




Lagi cerita boleh KLIK SINI



Cik Wanie


Jadi siapa yang ingin menggunakan khidmat Cik Wanie untuk hari pertunangan ke, wedding day ke sila ke Blog SNS Anggun

20 comments:

  1. bikin gempaq aje GKSB ni..tp kalau betul2..tahniah=)

    ReplyDelete
  2. emm ... kena kurus sikit CikGK.. sebab baju kawen banyak yg cantik2 utk badan yg kecik2 sikit...

    ReplyDelete
  3. hehehe...kite tawu dahhh... =) tahniah cik GKSB =) hehehehe....

    baju yg cam pwincess tu pon ezma suke jugakkk!! =)

    ReplyDelete
  4. nanti GK tunang ade sponsor lah ek?
    hihi

    ReplyDelete
  5. @izamir

    telah menjawab segala pertanyaan izamir hari tu =)

    ReplyDelete
  6. nk jugak try and error cm tue... hihihi

    ReplyDelete
  7. @ezma

    hahaha makaseh...yup sempat la berangan jadi princess jap..=P

    ReplyDelete
  8. aakakak skali skala buat propaganda pon best jugak.... :D

    ReplyDelete
  9. penah g rasanya SNS Anggun ni..

    ReplyDelete
  10. GKSB pakai baju color merah tu nampak anggun... makeup pun nampak natural..
    lawa!

    ReplyDelete
  11. wahhh ! GK dah jadi model ! tahniahh ye ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi