Tuesday, July 19, 2011

SIFAT LELAKI ATAU PEREMPUAN YANG PALING AMPA TAK SUKA?? DAN JAWAPANNYA........



Ampa mesti ada join groups dalam FB kan?

Selalunya groups akan jadi tempat kita ping entry betoi dak? So sebagai groups admin, ampa kena kembali kepada matlamat kenapa ampa tubuhkan groups tu?

Sebagai contoh group Kami Blogger Utagha, kami ada matlamat kami sendiri. KBU juga dijadikan sebagai 1 tempat untuk kita meminta pendapat dan bertukar buah fikiran.

Semalam, aku ada utarakan 1 topik.

Topik tersebut adalah

"Berikan satu sifat lelaki atau perempuan yang paling ampa tak suka??"

Nak tau apa jawapan ahli-ahli KBU?? Jom kita terjah...




Hahaha macam-macam jawapan kan kita boleh tengok??

Nampak tak yang bertanda warna merah tu??

"Girl shopping slalu lama"

Sangat-sangat setuju. Walaupun aku ni perempuan, aku bukan la jenis yang shopping lama. Aku selalu set dalam kepala otak, benda apa aku nak beli dan aku beli kemudian balik.

Kalau kawan aku pula boleh kata semua kedai kat supermarket tu dia nak masuk. Kalo masuk kedai kasut asyik nak try belinya idak pon.

Tapi nasib aku la dapat BF jenis shopping lama. Tak larat kadang-kadang. Belek barang punya lama tak beli pon. Pastu dah habis pusing semua kedai akhirnya p kedai yang mula-mula masuk tu beli barang yang mula-mula dia pegang tadi. Penat -_-"


Berbalik pada tajuk asal, antara salah satu sifat yang diutarakan adalah yang ni




Hahahahaha..

Gelak terbahak-bahak aku sampai walid aku hairan pasaipa aku dok gelak tengah-tengah malam buta.

Ceta pasai kentut ni ex-boy aku dulu pernah kentut dalam library bau dia punya masyukkk sampai aku rasa nak pengsan hahaha...

Dah la dalam aircond. Kembang kempis hidung aku. Aku tengok orang yang berdekatan dengan aku pon dok kembang kempis hidung.

Terus aku ajak dia blah. Bila dah keluar aku tanya dia, dia ka yang kentut. Pastu dia dok senyum-senyum memang sah dia yang kentut. Kentut tak bunyi bau dia lagi perghhhh..... ampa paham-paham sendiri la...


So kesimpulannya



Agak-agak berguna tak topik kali ni??

=)



22 comments:

  1. tak suke sopink dengan lelaki. tak best. hehe

    ReplyDelete
  2. haha... kentut kuat mana bleh ubah.. nice topik GKSB.

    ReplyDelete
  3. pedih hoi yg komen kata shopping lama tu..hahahaha..kena batang idung sendiri:P tp setuju dgn hadi,LEGGING. kami pon xsuka org pakai legging :)

    ReplyDelete
  4. girl shopping lama.. haha.. yg tu mmg stuju sejuta pratus..
    kalau shoping, semua kedai nk masuk.. tp x beli pun.. grrrr...

    ReplyDelete
  5. ahahaha . abg hadi lawak betoi la . pelan2 kayuh jangan tak kayuh langsung sudah la .haih . tapi pendapat dia sgt bernas !

    ReplyDelete
  6. hehe.
    masing2 ada kekurangan.
    tapi jgn la fokus kat kekurangan tu.
    kite fokus kat kelebihan yg ada.
    haha.
    kalau nak cari kekurangan, mmg sentiasa ada.

    ReplyDelete
  7. haha sama je lelaki or perempuan..dua2 ade kelebihan dan kekurangan

    ReplyDelete
  8. @J. Syazwana: tak suka shopping dgn perempuan walaupun GK perempuan hehe lama sgt depa shopping...


    @cik miera: haha..itu la psl.. thanks =)


    @fana: tudia jumpa dh org yg shopping lama keh3...


    @solihin: lelaki pon ada shopping lama tau hehe...


    @atin: haha...hadi tu memang =P


    @Hizami: memang tak dpt dinafikan.. topik ni pon berkaitan dgn kekurangan harusla ditumpukn pd kekurangan..

    nice advice =)

    ReplyDelete
  9. haha . memang best topic tu :D

    ReplyDelete
  10. saling melengkai itu yang sebaik-baiknya.. :D

    ReplyDelete
  11. terasa bab kat shopping lama2!hahaa..shopping tu bole mghilangkan stress taw!!heee

    ReplyDelete
  12. ahakzz sal kentut 2 xleh layan...terus teringat muka xbersalah mr car kentut dalam bilik then xnak ngaku tapi cepat2 lari g buka pintu bilik sebab bau kuat sangat...hahaha

    ReplyDelete
  13. semakin menarik blog ni
    saya off dekat setahun dari dunia blog........
    jom ke blog jinggo
    nak aktif semula

    ReplyDelete
  14. waaah,siap buleh buat entry..bagoslah cik GK..hahaha,pasal kentut tu xboleh blah :/

    ReplyDelete
  15. maknanya nye kamu ada ciri2 lelaki..
    hahahah..
    normal la tu pompuan shopping lama...

    ReplyDelete
  16. perghh...perghh...perghh....hahaha..sgt berguna...laki yg angkat koler dan meraa dirinya macho x dak ka?
    wakakakaka xD heh

    ReplyDelete
  17. laki ngn pompuan sama ja..dua2 kentut kuat..hahaha

    ReplyDelete
  18. kahkahkah !! takleh blah ! ><

    <-- boipren suke soping . masalah ><

    ReplyDelete
  19. aku tak minat shopping. adakah itu menjadikan aku lelaki...??? ha ha....

    ReplyDelete
  20. mcm2 respon diterima kan.. huhu. bgi saya, soal jantina tu tak penting tpi perkara utama adalah bentuk sahsiah negatif tu perlu sama2 kita elakkan..

    ReplyDelete
  21. Adakah saya di antara sifat lelaki yang tidak disukai perempuan seperti anda? ^^"

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi