Saturday, July 9, 2011

TAK HABIS-HABIS DENGAN BERSIH


Sana sini entry pasal BERSIH. Macam-macam pendapat ada. Ada yang memuji ada yang mencemuh, yang polis pon terkena tempiasnya kononnya polis nak cepat naik pangkat. Nonsense la.

Aku bukan penyokong mana-mana pihak tapi kalo benda ni boleh membuatkan negara kita kucar-kacir buat pe nak sokong??

Nampak sangat perhimpunan ni tak ada faedahnya. Malah menyusahkan ramai orang. Mungkin ramai yang tak setuju dengan aku. Tapi ni pendapat aku so sila hormatinya.

Cuma sila berfikir guna akal fikiran bukannya emosi.

Banyak benda lagi aku nak tulis pasal ni tapi tak ada gunanya sebab semua masing-masing nak tunjuk pandai.

Cuma bagi aku rakyat sepatutnya bersatu padu menjaga keamanan negara bukannya cuma menimbulkan kekacauan especially orang Melayu itu sendiri.

Jangan sebab perkara ni hubungan kita dengan kawan-kawan terjejas.




NOTACIKGADIS: Walaupun paper politik pernah menjadi subjek wajib dulu, aku still tak suka politik.



6 comments:

  1. apapun jadi..kita tetap macam ni.
    kesan pada kita juga...

    utk orang KL
    cian kat org berniaga arini
    cian kat org buat kenduri arini
    cian kawan2 tak leh gi mana2..

    jimat skit arini kan..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. aku sakit hati sal perhimpunan ni . disebabkn perhimpunan ni abg aku lmbat smpai tmpat kerja . haisshhh !!

    ReplyDelete
  3. hmmm....bersih ni menyusahkan semua warga malaysia...sedih teramat :((( ezma duk terperuk je kat uma arini... :((

    ReplyDelete
  4. semalam sy ambil house mate dr tempat kije ( area jalan tun abd razak ), nampak trak2 polis mengangkut org2 y menyertai phimpunan... y menarik perhatian sy, ada gadis2 y comey molek tudung sedaga ( kompom2 student) dalam trak tersebut.... kalo student tuh, tanggungjawab korang belajar.... bukan menyertai perhimpunan mcm ni.... tak pasal2 kang kn buang kolej or u kang.. yang susah sape? mak bapak kan? hehe

    ReplyDelete
  5. setuju2..menyusahkan orang ramai.xpatot betol.ni pengajaran untok rkyt mesia... ;D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi