Monday, July 18, 2011

"TAK PAYAH TEGUQ.. TAU DAH.."



2,3 hari yang lepas emosi aku kan tak menentu. Disebabkan nak merehatkan otak, aku larik balik kampung. Dalam pukul 2 lebih camtu tetiba dapat ilham dalam kul 3 tolak sampai kul 4. Agak laju gak ar aku bawa motor. Tengah emo katanya haha...

So tenang sket la hati aku ni.

Ada la aku singgah umah sedara aku kat kampung tu, biasalah rumah kampung ni dekat-dekat jer dengan adik beradik. Ramai juga yang lepak kat situ, aku singgah jer. Aku pernah dipuji oleh tok cik aku gara-gara sikap aku yang peramah dgn orang tua. (Ni puji diri sendiri pulak kat sini)

Tapi rasanya bukan orang tua ja, semua orang kot Aku peramah wakaka =P

Pastu mak lang aku tegur

"Aku nak teguq hang sket ni boleh dak??"

Aku kata "Tak payah teguq tau dah."

Sambil gelak-gelak aku sambung "Nak kata gemok la tu"

Semua gelak kat aku. Hahaha... Aku rileks jer..

Biasala kalo dok umah ni tak buat apa cam tu la jadinya. Badan macam dipam-pam.

Incik TTM pon dah tegur suruh bagi kurus sket. Baru cun katanya. Aku jawab sekarang pon dah cun apa??

Erkkk...

-_-"





12 comments:

  1. ahaa.. situasi normal la tu.. dok umah hati senang lenang.. berat badan nek skit2 tu perkara biasa la kn.. haha

    ReplyDelete
  2. hik3.. :D normal la cik akak oi

    ReplyDelete
  3. ok je ni
    ayu berbaju kurung berselendang biru
    comey!

    ReplyDelete
  4. cer kira bmi ok dak???
    kadang2 mata orang ja nampak kita gemuk padahal bmi ok..
    asal tak dak masalah kesihatan ok dah bagi akak..

    ReplyDelete
  5. kurus sangat pun tak elok.. sedap2 je body .. ok la.. hahah

    ReplyDelete
  6. kuruih sgt pown x elok gak.. mcm kami nie ha.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. janji hati senang kan.. :)
    sapa nak cuba produk nie ...dapat freegift

    http://izyanty.blogspot.com/2011/07/sapa-nak-kurusharga-murah.html

    ReplyDelete
  8. xpa cik GK,biar gemok janji sihat...hihihi ^_^

    ReplyDelete
  9. nanti bila dah keje, kuruslah jadiknya.. hehehe

    ReplyDelete
  10. miahahahahaha! ingat apa dia lah! sigung jugak la cik gk ni,kehkehkeh!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi