Tuesday, July 26, 2011

TOPIK KBU: BILA PEREMPUAN MENANGIS ITU BIASA TAPI BILA LELAKI MENANGIS????

Assalamualaikum...

Wiwit..kita kembali kepada segmen topik KBU. Kalau sebelum ini kita bincang pasal Sifat lelaki dan perempuan yang paling tak disukai apa pula topik kali ini???


Topik kali ini adalah


"Bila perempuan menangis itu biasa tapi bila lelaki menangis???"


Maka antara jawapan yang diberikan adalah...




Dan jawapan yang tak leh blah sekali



Amboi depa, sedap nowh hisap rokok.

Sekali si Nora ni komen:


Amik hang hahaha....

Pada lelaki tu jangan dok hisap rokok nowh... Lagipun haram hisap rokok hukum dia.

Yang mana suka hisap rokok tu bawa-bawa berhenti la..


Jawapan lain pula


Yeke bodoh? Mana tau dia memang sedih sangat. Kadang-kadang bila lelaki dah sayangkan seseorang tu tak mustahil dia akan menangis sebab perempuan.


Aku pon keluarkan statement:


Pendapat ni aku setuju sangat-sangat



Tapi perbincangan ini sampai kemuncaknya bila sang lelaki mula mengeluarkan statement berani mati.

Apa kata mereka??




Rupa-rupanya ramai lelaki yang tadi kononnya berselindung akhirnya mengaku hehehe..

Macam aku cakap tadi, tak salah lelaki menangis, hati mereka pon sebenarnya ada yang sensitif, mudah tersentuh. Tapi bukan bermakna mereka ni jenis lelaki lembut yang macam auuwww tu.

Kita sedia maklum selalunya lelaki ni egonya tinggi. Tu memang tak boleh nak dinafikan. Jadi cara yang terbaik adalah menahan kesedihan tu. Berbeza dengan perempuan, kalo sedih boleh menangis tak kira tempat.

Air mata tu kan senjata wanita??

Kesimpulannya Manusia ni sama ja yang membezakan adalah jantina dan juga ego. Jadi kalo nak menangis, menangis la wahai lelaki.



13 comments:

  1. lawak kan pendapat orang tu.patot lah ada org nak bincang sal pondan nanges lak..kekeke.but hisap rokok bukan penyelesaian yg baik kan kan ^_^

    ReplyDelete
  2. laki yg menangis itu macho..hehe

    ReplyDelete
  3. hahahahha selamat kami xdan nk bg statement kan..kalu x....!!hahahha

    ReplyDelete
  4. hahaha.... jom nanges tgk citer korea... hahaha.... okay je kan nanges sbb tgk citer... haha...

    ReplyDelete
  5. ahahaha.. macam2 aih.. tetap ng pendapat Nadh. syg n ngs sebab yang meninggalkan kita? merugikan!!

    ReplyDelete
  6. dlm hidup sekali je penah tgk lelaki menanges .. huuhu *tapi xegt sape dan kenapa sbb dh lama dah. kakakakakaa

    ReplyDelete
  7. sha pernah tgk laki nanges..nanges sungguh2 ni..ekeke..satu sebab sha satu sebab famili die..orang tu tentu2 lah encik CH sha..wakaka..

    ReplyDelete
  8. laki kalau menangis nih tanda nya dorg betul2 kesal @ sedih dgn sesuatu...

    tp takat nangis jer la, pastuh camtuh jugak..hehe:)

    ReplyDelete
  9. takleh tengok org lelaki nangis..rasa touching sgt..:D

    tp kalau sikit2 nak nangis..sikit2 nak nangis..macam cembeng plak..hehe

    ReplyDelete
  10. perempuan menangis, lelaki tukang pujuk. oke? hehe.


    kalau dua3 menangis, sape nnak pujuk kn?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi