Sunday, July 10, 2011

TRANSFORMERS MERAJUK SEKALI LAGI



Dah lama tak cerita kisah pasal aku dengan incik TTM kan? Minggu lepas kami cadang nak tengok Transformers. Ke panggung Alor Star Mall tiket sold out, punya nak tengok juga sanggup ke Jitra Mall pulak, dengan parking susah nak dapat dengan ada kereta depan curi parking.

Mula-mula ada kereta sebelah kiri nak keluar, dia bagi signal kiri, pastu kebetulan juga ada kereta dari sebelah kanan nak keluar, aku pon bagi signal nak masuk kanan (aku yang drive kereta hari tu) tetiba kereta tadi nak masuk parking sebelah kanan. Hangin ja TTM tu terus ajak cari parking lain.

Keluar macam tu jer kami dari tempat parking dalam Jitra Mall tu. Pusing 2,3 kali kat luar jumpa juga parking. Rezeki kami la nampaknya. Tiket kat Jitra Mall ni pon sold out. Time tu aku nak bebai dah. Dah la masa TTM dok hangin kat kereta tadi dia tertinggi suara kat aku.

Haruslah merajuk.



Google: Panggung wayang Jitra Mall



Merajuk sampai aku tak mau makan. Padahal lapar. Hahaha.. Tapi selera tu mati. Dia tanya sepatah aku jawab sepatah. Siap nak tolong suap nasi pon aku boleh buat keras kat situ. Nama pon merajuk kn? Huhuhu...

Tapi aku tau, dengan Incik TTM ni bukan boleh merajuk lama-lama ada saja dia nak bagi aku gelak. Pujuk la dia. Pastu jap jer aku dah ok. =D


Transformers punya pasal




Esoknya Hans ajak aku tengok wayang katanya ada tiket wayang Transformers 3D lebih. Kawan dia tak boleh p, apa lagi rezeki jangan ditolak free plak tu. Dia ada ceta kat entry dia. KLIK SINI kalo nak baca.

Tapi bukan kami p berdua ja, macam biasalah harus la terjadi reunion kecil-kecilan ex-teknik dulu. Keluar sekali ngan Afzal n kawan dia Salmah Gamat (nama glemer ni keh3).Berjaya juga aku nak tengok Transformer. TTM? tak tengok lagi la nampak gayanya hehehe..

Hari ni cadang nak tengok wayang lagi ngan dia, Filem Sekali Lagi.... Layan p la... Aku tak tau la dia ngam ke tak dengan cerita ni. Tapi aku tak kira nak tengok gak Sekali Lagi... Hehehe..






12 comments:

  1. cik gk... best x 3d punya... nak sangat tgk sekali lagi tu.... suwiiiit


    Menarik : Entry Buat Evo

    ReplyDelete
  2. nanti update tau pasal sekali lagi tu. tgk trailer mcm best. nanti citer ek...

    ReplyDelete
  3. untung la ade TTM boleh ajak tgk wayang sesama... hihihihihi :p

    ReplyDelete
  4. orang pompuan kalau merajuk mesti tak mau makan...
    tapi kalau akak tak pulak..
    kalau merajuk akak oder makanan paling mahal..
    heheheh

    ReplyDelete
  5. amboi.. dah pndai merajuk skrg..?

    ReplyDelete
  6. SEKALI LAGI best tak weih?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi