Sunday, August 14, 2011

BERBUKA PUASA DI KUALA PERLIS MEMANG MENGENYANGKAN =P



Apa cerita majlis berbuka puasa kelmarin kat Kuala Perlis??

Jom layan pic dulu





Sila tengok mata si sehak tu... Aku pulak dok pegang pisau buat apa tak tau?? Muahaha..






Ni baru sikit, ada banyak lagi pic yang menanti.

Nanti la aku update lain dan cerita apa yang berlaku pada hari kejadian.


Kredit pic: Nora Amila



8 comments:

  1. syoknya depa p berbuka kt kola. cheq tak boleh join lagi. ada kelas.. nti kaluik (bahasa abi)

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya lama tak kesini.... nak gi jugakkkk... tapi tak sampai-sampai lagi...

    ReplyDelete
  3. nora tak sempat nak up entry lagi.. heee~~

    ReplyDelete
  4. besnya!sangat jeles hokeeey bila cheqwa xboleh join..kekekeke

    ReplyDelete
  5. wuhu~ dekat je dengan rumah tu -.-'

    ReplyDelete
  6. perghh jelesss melanda. haha

    nak join tp xbdaya. cik GKSB nt dtg rumah tau rya :)
    hapload la pic memanyak .

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi