Tuesday, August 2, 2011

BILA BULU MATA TERBAKAR



Bila bercerita pasal kerja memang la letih. Letih gila dengan sakit tumit semua cukup. Ingat lagi tak yang aku pernah cerita pasal Paksu kawan aku yang suka buat lawak tu?

Semalam ada kejadian menarik bila semasa Pak su dok masak sekali tetiba api tinggi sambar muka dia. Habis terbakar bulu mata dia sebelah hahaha...

Nampak macam ngeri tapi sebenarnya jadi kelakar bila bulu mata tu jadi kerinting kesan terbakar hahaha..

Semalam aku tengok bulu mata dia tergelak besar aku. Dah la jenis kalo boleh gelak, memang aku gelak tak berhenti. Sakit perut sebab gelak. Terus dia kata mampuih dah pak su malam ni tak leh tidoq mata tak boleh tutup sebelah sebab tak ada bulu mata hahaha....

Haish macam-macam pak su ni. Kadang-kadang aku asyik dok gelak ja bila pak su buat lawak sampai kawan aku cakap "elok sangat la tu, hang layan la paksu tu, jenuh tak larat gelak nanti".

Hehehe...

Walaupun letih memang aku enjoy la cuma bila time nak mencuci dan menyimpan tu yang lama tu sampai kadang-kadang pukul 1 pagi baru sampai umah.

Harap-harap berat aku turun la bila keja ni. Incik TTM dah tegur dah nampak aku makin berisi dia suruh aku kuruskan badan sikit. Semalam timbang berat pon, masyaallah patutla pon memang berat naik gila-gila la.

Jangan lepas puasa ni makin naik sudah =P



12 comments:

  1. insyaallah..
    boleh turun berat ni..
    kerja berdiri kan??
    turun 4,5 kilo pun kira ok dah..
    jangan la kurus sangt...:p

    ReplyDelete
  2. haha...kelakar la, xpernah dgr bulu mata bleh terbakar hehe..

    good entry =)

    ReplyDelete
  3. hahha.. nasib baik kena bulu mata jerk..

    ReplyDelete
  4. hahahah boleh pulak cm 2..owg len pow masak gak...

    ReplyDelete
  5. hehe... macam2 la Cikgk ni ... kurus bukan boleh dipaksa ... tp kalau dh kerja mmg rasanya boleh slim la sikit berbanding kalau dok saja...

    ReplyDelete
  6. ala pose kan..mesti leh kurus nanti..chaiyok2!!

    ReplyDelete
  7. semanat nak kurus...mesti boleh kurus punye....

    ReplyDelete
  8. alahai , macam mana rupa tak ada bulu mata ek . haha

    ReplyDelete
  9. heheehe... kalau kami pon kami gelak..

    ReplyDelete
  10. erkkk memang ngeri tapi kelakar..hihi.. cm ner la api blh sambar bulu mata die,,

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi