Tuesday, August 23, 2011

CEPATNYA MASA BERLALU




Salam Ramadhan. Cepat sungguh masa berlalu. Sedar tak sedar dah 23 hari kita berpuasa. Dah tak lama dah nak raya. Bila dah bekerja (walau part time job) masa tu dirasakan semakin cepat berlalu.


Mungkin sebab tu la aku dah tak update blog sekerap dulu. Masa terhad. Untuk diri sendiri, keluarga dan juga untuk yang tersayang =P.


19 hb hari tu aku mendapat jemputan menghadiri Interview di AADK di KL. Alhamdulillah segalanya dipermudahkan walaupun agak mencabar juga la apabila Pengarah AADK sendiri yang menjadi interviewer.


Tapi yang lawaknya dia pertikai aku cakap utagha haha.. Padahal dia pon dok cakap utagha dengan aku huhu..Insyaallah kalo ada rezeki, lepas raya ni dapat tau keputusan sama ada aku berjaya dapat keja ke tak.


Kalo dapat, terpaksa la bercinta jarak jauh pulak. Sesuatu yang aku kurang gemar. Banyak dugaan kot. Walaupun jarang jumpa setakat ni tak rasa sangat sebab Kedah-Perlis bukan la jauh pon kan? Perghh berangan padahal keja pon belum tentu dapat lagi hahaha...


Apa-apa pon semoga rezeki aku murah dan dapat kerja tu. Insyaallah =)




Gambar hiasan klik SINI untuk cerita selanjutnya


10 comments:

  1. GKSB,insyallah..blh dpt keja..gud luck..

    ReplyDelete
  2. awat gamba kakakecik yang tido nie cikgk buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh uwaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. x puas hati pasai xdak gmbaq kami dlm tue... hihihi... :p

    insyaAllah Gk.. smoga segalanye dipermudahkn.. xde la susah seperti yg dijangkan bercinta jarak jauh nie.. hihihihi :p

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, cikGK akan dapat kerja tu :) selamat maju jaya. nanti dok KL dekatlah kita cik GK ^_^

    ReplyDelete
  5. hahaha ,, oke cik gk jadik org KL la plak .. lalala ~

    dapat tu .. aminnn ~ ^^

    ReplyDelete
  6. GKSB....InsyaAllah..mudah2an dpt la keje tu ye...n klau nanti KL-Perlis...senasib lah kite..hehehe

    ReplyDelete
  7. kalau dah jodoh tak ke mana..jauh pun takpe..hehe

    ReplyDelete
  8. wah ni pic ambk ktner so sweet..... :)

    ReplyDelete
  9. GK...soh dia kumpul duit bnyk2...masuk meminang...dah terikat kan xpa..chewah heee

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi