Monday, August 1, 2011

"DIA" DAH TIBA SAMPAI AKU TAK SEDAR





Dah masuk 1 Ramadhan??

Terlampau asyik bekerja sampai tak perasan nak puasa dah. Adakah ini tanda-tandanya aku ni jenis workaholic??

Apa-apa pon aku mungkin tak dapat nak update blog seperti dulu dan singgah blog-blog ampa. Aku hargai sangat dengan mereka yang masih sudi membaca blog aku dan meninggalkan komen dan paling penting tulang belakang aku iaitu followers.

Semalam 31 Julai 2011. Befday Mr S merangkap kekasih lama hihi. Segan nak wish. Cuma dapat doakan dia dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik. Dia pon tak berapa nak sihat sangat khabarnya. Apa-apa pon kita sama-sama doakan dia yer.

Dan kepada semua, Selamat Berpuasa

=)



2 comments:

  1. salam ramadan, maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa..:)
    bekas kekasih..??
    tak payah la di sebut2..
    hehehhe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi