Thursday, August 11, 2011

NAFSU TOMYAM



Salam Ramadhan

Hari dah masuk hari ke-11 kita berpuasa. Puasa kali ni tak terasa sangat kemeriahannya sebab aku sibuk dengan kerja. Dengar-dengar kata raya kedua juga aku kena kerja. Ni mungkin pengalaman pertama aku kot time raya kena kerja hehe.. So agak terasa kelainan sket.


Pasal persiapan raya awal lagi kot nak beli. Hari tu rancang nak kuar dengan TTM kononnya nak p beli baju raya sekali, siap ajak aku pakai sedondon lagi padahal raya nanti bukan leh jumpa pon haha...


Raya kali ni memang lain sangat-sangat. Kalo tahun lepas raya, kami masih berkawan biasa tapi tahun ni lebih dari kawan kan? Teman Tapi Mesra katanya. Err baru TTM bukannya suami isteri lagi kecoh jer aku ni kan?? Haha sila sedar diri awal-awal.


Tapi syok jer bila tengok blogger yang baru kahwin ni akan beraya dengan orang baru. Tahniah pada Ujang & Yana, Mizz Sue & incin green, tak lupa juga Ben Ashaari dan isteri yang masing-masing akan menimang cahaya mata nanti. Kita doakan semuanya dipermudahkan =).


Bulan-bulan puasa ni nafsu paling hebat sekali nak kena bendung adalah nafsu makan. Teringin macam-macam. Tiba-tiba hari ni teringin nak makan tomyam pulak. Mau kena cari juga satgi.


Tomyam google



Pada semua pembaca selamat berbuka puasa ye nanti. Kawal sikit nafsu makan tu kalo tak makin membesar la macam aku. Choii...






7 comments:

  1. ya Allah tergugat betul patotnye tk bole dtg sini ptg2 hehehe

    ReplyDelete
  2. teringin tomyam? GK kena mintak kat Haniey Noniey si pemilik blog tomyam tu hehehe

    ReplyDelete
  3. Noh pagi2 baca entry ni teruih rasa lapaq..

    ReplyDelete
  4. nape tomyam cik google udang dia bsar2,,,,mkn kena ckup,,TOmyam+telor dadar+kailan ikan masim+ayam swetswr..toing2 soodaaaappp..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi