Monday, August 8, 2011

SEDAPNYA MURTABAK TU (^_^)




Sepanjang bulan puasa ni semestinya macam-macam juadah yang kita akan jumpa sepanjang bulan Ramadhan ni. Memang rambang mata kalau tengok. Walau apa pon hanya satu jer makanan yang menarik perhatian aku dari dulu sampai sekarang iaitu Murtabak.



Murtabak google



Memang feveret aku kalo ke bazar. Nak pilih murtabak pon ada caranya. Antaranya adalah lihat warna dan saiz murtabak tu. Kalo jenis yang nipis tu memang tak berapa nak sedap, tapi kalo jenis besar dan padat murtabak tu insyaallah sedap.


Tapi aku baru berkesempatan p sekali ke bazar. Bz kerja, nak buat macam mana kan? Tiba-tiba ingat nostalgia masa kat USM dulu. Suka pesan murtabak kat sorang senior laki ni hehe.. Pandai pulak tu dia beli, memang sedap. Rindu pulak zaman berpuasa kat USM dulu hehe..


Yang tak syoknya duit habis banyak. Sehari RM10 boleh habis sekali beli saja. Kelmarin lagi la RM15 aku sorang. Beli apa pon tak tau la. Makin bertambah la berat aku pasni. Aduyai -_-"






8 comments:

  1. pernah beli murtabak yang besar dan padat...tapi diaorang letak lapisan roti potong2...sakit hati betul..

    ReplyDelete
  2. bulan puaasa kalo x kawal nafsu mmg suma pun nak beli...

    ReplyDelete
  3. sedapnya...betol,slalu org beli murtabak untuk berbuka..kalo gerai murtabaklah paling laku...hihi
    cik gk,cheqwa dah turun 3kg :p

    ReplyDelete
  4. wah... sakan jugak cikGK ni... tapi akak pun suka makan murtabak...

    ReplyDelete
  5. hahahaha... gksb dah jadi murtabak hunter! larikkk!

    psstt.. senyum sila kasi manis2 lagik biarpun jisim badan seperti ada magnet beratnya! haha..

    ReplyDelete
  6. hahahahahahah makin kuruihhh la .. opsss

    ReplyDelete
  7. huhu tak suka murtabak, suka roti canai je.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi