Sunday, September 25, 2011

SELAMAT HARI LAHIR CINTA MUKA BUKU~~♥




25 September befday kepada Incik TTM aku yang ke 27. Ok dah tua dah pokcik sorang ni. Tapi tak reti-reti nak kawen lagi hehe...


Selamat Hari Lahir, semoga dimurahkan rezeki, bila dah murah rezeki boleh cepat kawin hehehe....


Semoga berbahagia dengan orang yang tersayang dan diberkati oleh Allah SWT.


=)




Dia yang selalu ada disaat aku menangis dan ketawa





Dia juga selalu ada disaat aku memerlukan seseorang disamping aku




Dia yang sentiasa ada disisi. Seorang teman yang sangat memahami, sangat sangat cool bila dalam apa situasi pon.


Dia la incik Teman Tapi Mesra (TTM) yang aku kenal setahun yang lepas dalam Muka Buku. Siapa sangka dari hanya kawan didalam Muka Buku menjadi seseorang yang istimewa dalam hidup aku.


Semoga hubungan kita akan terus kekal sampai akhir hayat.


Selamat Hari Lahir untuk kamu yang sangat special dalam hidup saya


I♥U



9 comments:

  1. eh eh incik bf same birthday dengan tim :))

    ReplyDelete
  2. semoga cepat2 bersatu as husband n wife..amin :)

    ReplyDelete
  3. semoga saya dpt makan nasik minyak cik gk dan encik ttm dgn kadar yg agak segera.. :)

    ReplyDelete
  4. hepy bufday TTM GK... smoga hubungan kalian berkekalan hingga ke syurga hendakNya.. amin

    ReplyDelete
  5. apy bufday TTM ^^ sweet gile ,.

    http://syazanasani.com

    ReplyDelete
  6. tolong doakan kebahagiaan kalian berdua.. cepat2 nak pi makan nasi minyak GK..hehe

    ReplyDelete
  7. eppy besDAY juga buat TTM cik Gk.
    wahh smoga bhagia slalu. pjang umur n mrah rezeki

    ReplyDelete
  8. encik TTM memang sweet dgn cik GK..weewitt..first time tgk masa GK amek jubah konvo ari tu..kui3..


    semoga jodoh kalian berdua dpermudahkan..aminn..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi