Friday, September 23, 2011

UPDATE: Akhirnya dapat merasa apa itu bahagia.



Assalamualaikum..... Ya Allah dah lama gila aku tak update blog. Ni suma gara-gara PC buat hal. Termasuklah google chrome yang tak boleh nak buka blog, email pon tak boleh juga tu yang sampai berkurun tak update blog.


23-09-2011 merupakan tarikh bersejarah juga pada aku sebab selama 3 tahun berhempas pulas menuntut ilmu aku berjaya juga menamatkan pengajian dan merupakan hari konvokesyen aku di USM. Macam-macam kenangan yang tercipta kat sini. =)


Dan lebih manis aku dapat panggilan aku berjaya dapat kerja di AADK. Kalo ikutkan aku dah kena lapor diri hari Isnin ni, tapi dia call sekali bagitau ditunda sampai bulan 12 ni sebab aku akan ditransfer ke cawangan baru AADK tu. So lega la juga, sempat juga aku cari modal nak duduk kat sana nanti. Kat mana tu?? Errr...segan lak nak gtau hihihi...


Alhamdulillah.....Segala-galanya dipermudahkan untuk aku. Syukur juga sebab aku bahagia dengan si dia. Aku harap semua ni kekal sampai bila-bila. Kadang-kadang terfikir juga, adakah ini semua petanda aku akan diuji pula selepas ini??


Tapi aku fikir positif ja, Tuhan dah tetapkan yang terbaik untuk kita. Apa yang berlaku ada hikmahnya. Mungkin zaman dulu aku tak pernah rasa bagaimana dan apa itu bahagia, selalu diuji. Tapi kini aku dah dapat merasanya, alhamdulillah.....Amin syukur pada Allah SWT.

=)



9 comments:

  1. jgn lupa pos kad kawen nnti.. kih3..

    ReplyDelete
  2. selamat maju jaya..dengan kerja baru nanti tau..

    ReplyDelete
  3. wahhh thniah rezeki tue,,kije elok2,,,belia benci dadah

    ReplyDelete
  4. salam,kak .. follow my blog again . yg lama dh xguna . ney url baru -

    http://nnisa-san.blogspot.com/

    tq :)

    ReplyDelete
  5. cik gk!tahniah ye...bunga p petik kat pokok sendri,hehehe :D

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkan urusan selalu..ameen

    ReplyDelete
  7. insyAllah mudah2an kekal sampai bila2. amin.. :)

    ReplyDelete
  8. Eee best nya! tak sabaq plak nak abih ni hukhuk!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi