Wednesday, October 19, 2011

LAGU 1MALAYSIA TAPI SIAPA GADIS ITU??




Selalu aku tengok iklan kat RTM ada lagu pasal 1Malaysia. Bila aku dengar sedap juga lagu ni malah boleh aku katakan ini la lagu patriotik yang terbaik pada zaman sekarang. Tahniah pada Lim Kok Wing Universiti yang dapat hasilkan lagu macam ni.


Lagu ni cepat je melekat kat hati sampaikan adik aku yang umur 5 tahun tu kalo dengar mesti nak nyanyi lagu ni.


Dalam banyak-banyak versi aku paling tertarik dengan seorang gadis ni nyanyi. Suara dia perghhh....power..... Cantik plak tu. Tapi siapa dia eyh??


Ni video yang aku maksudkan tu.



5 comments:

  1. mmg best kan??siap download ag..pas 2 nyanyi ramai2..hehhee...penuh bersmangat..

    ReplyDelete
  2. betulllll .
    sama la kami pon dok cari lama dah sapa la awex cun nih . sedap kot suara dia .
    tapi tak kenal plak .

    ReplyDelete
  3. tak tau..
    hehheh..
    akak lagi la tak tahu nama penyanyi2 ni..lagi2 yang baru..

    ReplyDelete
  4. okay.. her voice is superb! sangat setuju dengan anda.. ^_^

    ReplyDelete
  5. yang ni budak lim kok wing, tapi tak tahulah nama dia apa. suara dia awesome xD

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi