Friday, October 28, 2011

SAKIT HATI


Aku sekarang ni tekanan perasaan dengan sorang budak kat tempat keja aku ni. Tak habis-habis nak cari pasal dengan aku. Buat cerita macam-macam pasal aku kat bos. Bahabi sangat budak ni. Bila aku tegur sikit siap sound nak penampar aku. Tapi cakap belakang, kalo aku dengar apa yang dia cakap kita tengok sapa nak penampar sapa dulu.


Aku susah nak marah orang tapi kalo makin lama mencabar kesabaran aku memang tunggu masa ja. Masa study dulu penah ja aku bagi penumbuk kat sorang budak ni. Kurang ajaq sangat. Tu pon nasib baik ada yang dok halang aku kalo ikut baran aku lagi teruk kena.


Aku tak suka cari pasal dengan orang tapi kenapa ada orang yang suka cari pasal dengan aku? Dengki tang mana sangat? Ada apa dengan diri aku ni sampai nak buat cerita macam-macam, cerita yang tak betul plak tu. Sakit hati aku.


Setakat ni aku boleh sabar lagi tapi bila aku hilang sabar tunggu tengok nak jadi apa. Aku fikir malu kat orang ja kalo bergaduh sebab aku tau bila aku marah macam mana keadaan aku.


Tapi budak ni depan aku buat baik ja. Bila dia dok nak bersembang dengan aku atau buat lawak, aku buat bodoh ja. Lantak hang la nak gelak sorang-sorang ka apa. Perangai macam lahanat ingat aku nak layan sangat?? Puihhhh......


So tunggu masa saja! Haishhh sakit hati aku ni.




15 comments:

  1. salam kenal

    siggah sini terus follow

    kalu sudi, jom follow ai pulak

    maceh

    ^_"

    ReplyDelete
  2. sabaq..
    jumpa dia dan bincang baik2..:)

    ReplyDelete
  3. lempang saje orang camtuh. hahaha :D

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    PERIBADI MANUSIA NI MACAM2. SABAR !

    ReplyDelete
  5. bawak bersabar yew kak..
    Biasa la dalam dunia nie..bila da makin ramai hampa Allah dlm dunia nie....makin banyak la perangai yg kita akn jumpa...!!!

    senyum tu ubat segalanya...jdi akak senyum2 la selalu.. :)

    ReplyDelete
  6. he sabar dear.. dia jeles ngan kamu tuh itu pasal.. senyum je ye.. =)

    ReplyDelete
  7. bahabi ke bab*...dah lebih kurang sama ja

    ReplyDelete
  8. ada2 mmg ada org camni.. ada hari malas nak sakit hati rase nak senyum kat dia, senyum je.. lain hari kalau malas, buat bodo je.. hengat dia bagus...~ heh..

    ReplyDelete
  9. sabar anyss..istighfar banyak2..jgn diikut sgt marah tu..budak tu saje nak sakitkan hati anyss tu..manusia ni memang macam2 perangai yg pelik2..kalau anyss termeletop gunung berapi kat dia..lagi dia syok..sebab dia rasa dia dah menang..orang psycho camtu memang takbleh nak layan sangat..


    *ke nak sha tolong tampo die untuk anyss..ekeke..

    ReplyDelete
  10. idea jahat dr cik AngguR :

    TAMPAQ LAJU LAJU

    ReplyDelete
  11. saba selagik bleh saba cik gksb... dugaan! nanti ada balasannya!

    ReplyDelete
  12. manyak bersabaq..orng jenis nih ..kurang cerdik..biaq pi kat dia...kita wat hal kita toksah dok layan ke dia...tp kalau tak makan gak..kena penampaq sulung la noh...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi