Monday, November 28, 2011

INDAHNYA BILA DAPAT MENDIRIKAN RUMAH TANGGA




Tudia tajuk tak mau kalah ahahaha...

Untungla~~

Sekarang ni musim orang mendirikan masjid lebih-lebih sekali cuti sekolah. Maka banyak jemputan yang aku dapat.

Dan hari ni berkesempatan ke majlis Syaliza yang juga merupakan seorang blogger.

Tahniah pada Liza dan juga Asyraf selamat berbahagia sampai akhir hayat =)

Amin...









Amik berkat =P



NOTACIKGADIS: Baru perasan ramai kawan-kawan aku yang menamatkan zaman bujang diusia 23 tahun.




16 comments:

  1. tudiaa...amek berkat noo...bila lg ntah cik GKSB dgn en. TTM ni? hihi

    ReplyDelete
  2. @dindingkosong

    bila?? dh smpai seru panjang jodoh
    maka kun fa ya kun la hehe

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    YANG NAK AMIK BERKAT TU, INSYALLAH ALLAH PERMUDAHKAN. JEMPUTLAH KEKAWAN NI BILA MAKAN NASI MINYAK NANTI

    ReplyDelete
  4. ok da ada jawapan kat atas tu, baru nak tanya tadi...

    ReplyDelete
  5. tak lama dah ni...dr ari tu lg duk buat entry kawin2 nih..hahahaha

    ReplyDelete
  6. pasni cik GK plak la tu. selamat pengantin baru. eceh! :P

    ReplyDelete
  7. kak fyzz pun tamatkan zaman bujang pd usia 23 thn..thn nih dh 7 thn mendirikan rumahtangga..dpt baby masa umo 24 thn..

    insyallah pasni turn adik lak..biar lambat asal selamat :)

    ReplyDelete
  8. ehemm.. pasni cik GK plak la..haha

    ReplyDelete
  9. terbaca lak entry nih~hehe..hmpir 2thn dah berlalu...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi