Thursday, November 10, 2011

MAKIN DIPUJUK MAKIN MERAJUK


Makin dipujuk makin merajuk. Mungkin situasi tersebut dialami oleh kebanyakan sang lelaki. Eh yeke??? Mungkin......keh3.....


Ada sesetengah orang macam tu kot. (ke aku je yang macam tu =P) Itu yang TTM kata kat aku bila aku merajuk hahaha..... Nak tergelak pon ada. Sebenarnya bukan pasal INI aku merajuk tapi pasal lain.


Saja jer mengada nak merajuk-merajuk ni selalunya dia pujuk tapi semalam tak dipujuk pulak. Sakit hati plak rasanya. Yang syoknya aku boleh tanya kenapa tak pujuk. TTM cakap tadi nak pujuk la tapi bila nak pujuk makin merajuk plak. Hahaha... Nampak sangat mengada-ngada aku ni.


Aku tahu sang lelaki mesti pening kepala bila pasangan depa merajuk. Kalo dapat yang susah merajuk untungla~~ Aku susah nak merajuk, tapi kalo sekali merajuk makan hari juga nak pujuk kata TTM la kat aku. Huhuhu...


Ampa plak macam mana?Kongsi-kongsikan.



Gambar Hiasan

Photographer : Ezmaliza


NOTACIKGADIS: Kalo setiap kali merajuk dapat hadiah kan best???




10 comments:

  1. aku slalu merajuk sm bf aku malas nk pujuk dah hahahaha

    ReplyDelete
  2. oh TTM ....... harao cik gk berpanjangan dgn TTM...jaga perhubungan elok2 tau .... tahniah cik gk :)



    onie tak suka merajuk (tade perasaan :P)

    ReplyDelete
  3. hehehe..bila lagi nak majuk;;)..besh what kne pujuk..keh3

    ReplyDelete
  4. hamboi kemain renyehnye...hihihi

    kami jenis susah nk merajuk... xpenah lg merajuk kowt... ehh entah...hihihi

    ReplyDelete
  5. datang nak komen gambar hiasan ja..
    congratz GK!!
    :)

    ReplyDelete
  6. jenuh nazz merajuk..tp bf tak pernah pujuk..huhuhu(T_T)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi