Tuesday, November 22, 2011

MALAYSIA BENAM INDONESIA~TAHNIAH MALAYSIA



TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH! untuk skuad bola sepak negara yang menang pingat emas sukan sea apabila berjaya benamkan Indonesia.


Alhamdulillah aku sekeluarga juga selamat sampai di Alor Star dari Kuala Lumpur. 4 hari 3 malam kat sana. Masa sampai tadi terus singgah di kedai mamak untuk makan dan tengok bola. Meriah tu tok sah kata la, yang pasti malam ni banyak kedai mamak yang untung hahaha....


Bila tamat separuh masa pertama kami sekeluarga cepat-cepat bertolak balik ke rumah keh3... Bola punya pasal punya.


Sambung bab bola pulak. Bila tiba masa penyampaian pingat rasanya kita semua boleh tengok bagaimana cara penyampaian pingat dan sijil yang tidak teratur, kelam kabut, dan ada pemain yang tidak langsung tahu menghormati pasukan lain ketika berlangsungnya penyampaian hadiah.


Boleh plak duduk kat pentas tu masa berlangsungnya penyampaian pingat untuk negara lain terutamanya pemain tuan rumah. Dan segala-gala macam lagi masalah dan sabotaj yang mereka lakukan maksud aku apa yang Indonesia lakukan selama berlangsungnya Sukan Sea ni untuk negara kita. Mungkin kekalahan ni boleh menundukkan ego mereka.


Dan yang pasti semua rakyat Malaysia pasti berbangga dengan skuad Harimau Muda negara kita. Tahniah untuk semua =)






p/s: malam ni tdo nak mimpi baddrol la... keh3..




3 comments:

  1. bangga sangat !
    berbaloi tido lambat malam tadi. hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah buat pasukan malaysia!amboi nk mimpi badrol plak dah ekeke :)

    ReplyDelete
  3. teringin gak nak mimpi baddrol bakhtiar....tapi tgk muka Mr.Ch x smp hati plak! ahaks!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi