Saturday, December 24, 2011

SEMUA SERBA TAK KENA


Assalamualaikum....


Semoga ampa semua sihat terutamanya dari segi mental. Aku ni tak berapa nak sihat mental sangat huhuhu... Ada perkara yang terpaksa dipendam. Jika disuarakan akan boleh bawa bergaduh.


Tindakan yang diambil diam, amik masa untuk diri sendiri tenangkan hati selepas itu kembali macam biasa balik.


Walaupun kesannya menyebabkan diri sendiri terluka tapi terpaksa la nak buat macam mana. Adakalanya kita tak boleh pendam hal itu seorang diri tapi pada siapa lagi yang aku nak luahkan?


Mungkin ada yang sudi nak dengar tapi mungkin bukan orang yang sesuai. Dan akhirnya dipendam seorang diri. kalo malas nak fikir sangat tidur je la keja aku. Seawal 10.30 malam kadang-kadang aku dah tidur padahal dulu aku ni jenis yang tidur lambat. 1,2 pagi berjaga lagi.


TTM tegur aku dah lain.


Ada sebab aku jadi macam tu. Sebab apa???



bersambung............................




3 comments:

  1. cepat sambung...jgn pendam sgt...nanti diri sendiri yg parah...

    ReplyDelete
  2. serious ke?? woah. tahniah utk dua2! tp diorg mmg cocok pun. cantik and handsome! hee :P

    ReplyDelete
  3. hayooo
    semoga dpermudhkn segala urusan ye cek gadis
    :))

    xpe..bercerita dlm doa boleh legakn hati :))

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi