Sunday, December 11, 2011

TAK MUNGKIN KU HINDAR~NOVEL REVIEW




Baru selesai habis membaca novel Tak Mungkin Ku Hindar hasil penulisan Kak Sofi.


Mula-mula hanya dapat baca dalam blog dia dari bab 1- bab 15. Disebabkan keterujaan nak tahu penyudahnya aku mencari juga novel ni sampai dapat.


Sumber: Google


Kebetulan aku p Jaya Jusco Wangsa Maju ada plak MPH kat situ terus beli novel ni.


Komen aku, novel ni dah berjaya membuat aku menitiskan air mata. Cuma ada la gak yang aku tak puas hati sebab Maria terlampau senang sangat terima Hisyam balik. Sepatutnya kena lagi kuatkan hati....Hahaha...


Errrr tu pendapat aku jer lagipun namanya pon novel =P


Mengenai novel ini dari sisi aku:


Bila susah nak terima cinta, dipikatnya sampai dapat
bila dh dapat miliki, dirinya penuh curiga
dihina dan dicaci, lantas apa yg akan terjadi??


Kalau nak tau sila dapatkannya dipasaran.


Dari 5 bintang aku bagi 4 bintang.



5 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi