Sunday, January 8, 2012

BODOH SOMBONG


Tertarik pada 1 isu dan dah termasuk dan baca 1 blog ni. Aku heran satu benda pasal tuan blog ni kalau ada yang menasihati dia mesti dia tak boleh nak terima. Contohnya bila ada yang menasihati pasal aurat dia mula gelarkan orang tu ustaz atau ustazah.


Hanya ustaz atau ustazah ker yang layak bagi nasihat??


Kalau nak kata cara teguran tu memang aku rasa orang tegur dengan penuh adab dah tapi dia tu tak boleh nak terima teguran. Terlalu ego mungkin? Dia rasa diri dia ja yang betul.


Bagi aku orang yang macam ni sebenarnya BODOH SOMBONG.


Bodoh sebab nak menegakkan benang yang basah walaupun tahu benda tu salah dan sombong sebab langsung tak boleh terima nasihat orang lain yang cuba bagi nasihat untuk sedarkan dia.


Kesimpulannya jangan jadi orang yang BODOH SOMBONG!




11 comments:

  1. Dah lah bodoh, sombong pulakkan...tak baik2 :(

    ReplyDelete
  2. bodoh sombong ni. x molekkk tsk.. perasan baguh pon da

    ReplyDelete
  3. budak baru nak besaQ kot? takpa.. jangan putus asa. nasihat lagi. hati kan macam kerak nasi, lama2 kena air dia lembut juga. doa tu penting. :D all the best geng. :D

    ReplyDelete
  4. depa tu bukan saja bodoh sombong tapi jugak akai tak dak

    ReplyDelete
  5. jangan sombong nanti org kate macam monyet..haha pernah dnga x lagu ni..farady yang translate .. cer carik kat youtube suicide silence - sombong .. jemput join SEGMEN : COVER PHOTO TIMELINE PALING AWESOME?

    ReplyDelete
  6. non-waras gutu lah........hehe

    ReplyDelete
  7. haha.org macam tuh keras kepala.perasan perfect

    ReplyDelete
  8. tu la..tak tau nak nasihat macam mana lagi kan??/lembut kemain pun dia kata kita nasihat kasar,..padahal dia sendiri yang tak mau mengaku salah..

    ReplyDelete
  9. betul2 setuju....sakit hati kalo ada kwn mcm ni

    ReplyDelete
  10. bukan blog aku kan???hhahaha

    ReplyDelete
  11. semoga Allah lembutkan hati die nanti.. Amin

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi