Tuesday, January 10, 2012

JUMPA LAGI DENGAN ORANG PERANGAI MACAM TU?? ALAHAI.....


Hari ni nak sembang pasal kerja lagi. Mana-mana tempat keja mesti aku jumpa spesis yang bengong sikit pangai dia. **tudia bengong teruih....


Rasanya mesti yang dah boleh tau apa yang berlaku kan? Apa yang aku alami sekarang sama seperti KISAH INI. Baca dulu untuk memahaminya.


Selalu jadi situasi yang macam tu. Awatla selalu macam tu. Prinsip aku senang ja, buat kerja sendiri jangan menyibuk hal-hal orang lain yang tak berkenaan dengan diri kita. Tu pon ada juga yang tak puas hati. Kali ni sama juga macam dulu, ada yang buat cerita tak betul pasal aku. Awat dengki tang mana cheq??


Diri sendiri pon tak terurus lagi nak cari masalah lain. Ampa pon mesti tau kan aku pon sedang berusaha sesuaikan diri dengan persekitaran yang baru ni tak kan la aku nak cari masalah lain plak. Adeh...


Boleh sabar ja la. Siapa tahu doa untuk mengelakkan sifat dengki orang pada kita?? Minta kongsikan.






6 comments:

  1. 3 Qul pun boleh GK. melindungi dari jahat orang ni. :) banyak2 doa na. sabaQ tau/ :D apa2 kami ada. cita la kat kami

    ReplyDelete
  2. lah sampai tahap pitnah2 ni . kesian hg . tuh teqa elok dgn org . la ni hg xpayah dok kesah sgt , sbb ada segenlintir yg tau kan dia perangai mcm tu? hg sabaq na , byk2 berdoa.

    ReplyDelete
  3. wat x peduli je...senang cite...xyah nak pening pala...

    ReplyDelete
  4. standard la oghang2 mcm tu che oiii.. SEMUA pejabat ada puak2 deap ni.. hadehhh laaa. baguih anys kuat semangat sungguh... bli niat kita pi gheja kerana Allah Taala.. jgn ghisau dah.. insyaAllah malaikat lindung kita dr segala yang tak elok...

    lepaih subuh amalkan zikir Ya Rahman 100x dan Ya Rahim 100x

    insyaAllah lakukan ibadah kerja kita dengan tenangg...

    kami sumer ada tuk anys... dun wory taw

    ReplyDelete
  5. Sabar itu separuh daripada iman cik GKSB..! :)

    Dah follow..!

    Datang la blog saya, ada banyak tudung2 yang menarik dan cantik..!!
    Mai follow mai:
    http://vanillawardrobe88.blogspot.com/

    Thanks :)

    ReplyDelete
  6. die dengki ampa comey dari die la tue

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi