Thursday, January 26, 2012

MALANG TIDAK BERBAU

Last update blog adalah pada 20 Januari 2012 di entry ini dan hari ni 26 Januari 2012. 6 hari berlalu dan hari ni baru rasa nak update blog.


Terlibat dengan kemalangan itu salah satu pengalaman yang aku lalui semasa pulang bercuti di Alor Star. Alhamdulillah adik-adik aku, mak sedara dan sepupu aku tak cedera walaupun kepala adik aku terhantukk di dashboard. Cuma kaki aku jer sakit sikit yela terhentak kan. Aku yang drive masa tu. Ada masalah brek. =(


Kebetulan aku sibuk sikit dengan kerja sampai tak ada masa nak update blog. Kalau tak sibuk idea plak tak ada. Kalau paksa juga tulis kompom la nanti diri sendiri tak puas hati.


Banyak perkara aku nak luahkan. Tapi cukup la yang ni dulu. Nak sambung cerpen Cinta Seorang Blogger pula lepas ni =)







6 comments:

  1. takziah..harap semua baik-baik saja...

    ReplyDelete
  2. syukur selamat...lpas ni kne lebih berhati-hati...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah xde pape..

    sambung la cerpen tue cepat... :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah naseb takder perper..mudahan lepas neh idea mencurah2..:P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi