Wednesday, January 4, 2012

"ORANG LAIN KERJA JUGA TAPI TAK ADA LA MACAM HANG PON!


Lepas saja balik bercuti tahun baru hari tu, bermula la hari yang sibuk untuk aku. Hari ni saja aku terima 3 klien baru. Agak letih. Semalam dalam pukul 9 lebih tu aku dah tidur. Dalam dok ber sms bleh plak tertido.


Tidur awal?? Jarang-jarang aku buat tapi sekarang bila jarum jam menunjukkan pukul 9 malam, aku dah start menguap. Sakit kepala la semua ada. Penangan kerja agaknya.


Nanti ada plak bunyi "orang lain keja, tapi tak ada la macam hang pon". Tu orang lain, ni aku. Kerja plak dalam bidang yang agak mencabar. Ada plak yang buat kita hilang sabar kadang-kadang rasa nak meletup kepala ni bila migrain menyerang.


Ubatnya tidur.


Sekarang ni kepala mula berdenyut-denyut mungkin dah tiba masanya untuk tidur. Nampaknya tertangguh lagi aku nak siapkan Novelog Cinta Seorang Blogger. Dalam keadaan aku yang macam ni, idea pon tak mau mai.


Kalau kat FB pon tenggelam timbul jer aku sekarang ni. Masih dalam proses nak menyesuaikan diri dengan persekitaran kerja dan tempat baru. Hidup di Kuala Lumpur ni banyak sangat cabaran. Gadis Kampung Separa Bandar macam aku ni pon tak boleh nak hadap lagi walaupun dah sebulan aku kat sini.


Semoga segalanya dipermudahkan







7 comments:

  1. takpa tidoq aja.. pedulikan kata-kata orang lain sebab depa tak duduk ditempat kita kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. nice tagline.."gadis kampung separa bandar"..seyes cute bunyiknya...

    ReplyDelete
  3. jinggo kembali ke blog
    dan selamat tahun baru

    ReplyDelete
  4. lelama biasa la tu...lagi satu jgn dok stress sgt...

    ReplyDelete
  5. huhu biasa lettew,
    rehat tu penting
    jgn stress sgt deh =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi