Friday, January 20, 2012

SELAMAT


Alhamdulillah selamat sampai di Alor Star. Semalam ke Hentian Jalan Duta dengan menaiki motor sebab aku amik bas kat sana. Serius memang aku tak tau jalan. Tapi gagahkan juga. Sampai tersesat-sesat.

Tapi akhirnya jumpa juga jalan. Walaupun entah sampai mana la semalam aku bawa motor tu. Dalam perjalanan dalam jam 1.30 pagi macam tu sebelum sampai di R&R Sg Perak ada kemalangan yang berlaku.

Hidup ke mati aku tak pasti tapi aku ada ternampak orang terdampar di atas jalan. Masa tu hujan pula. Kereta kemik.

Alhamdulillah aku selamat sampai lagipun driver bas Mara-Liner bawa dengan penuh berhemah tak macam driver bas Etika yang aku naik sebelum ni. Laju nak mampus rasa macam nak tercabut nyawa.

Apa-apa pon gembira dapat jumpa keluarga tersayang lebih-lebih lagi adik aku si puteri tu. Pagi-pagi dah masuk bilik cium pipi aku masa aku tengah tidur. Terjaga bila terasa ada ciuman kecil singgah di pipi.

=)



4 comments:

  1. tu mesti accident yg masuk TV tadi. katanya kat area2 kuala kangsar. haish serammm >.<

    setuju sangat! etika punya driver siap sms lg sambil drive. smoking pulak tu. bawak laju jangan ckpla. serik gila nk naik bas tu. rasa mcm nak je fire driver tu. skrg slalu naik train jela. lambat2 tp asalkan selamat. huhu

    ReplyDelete
  2. tia pernah naik bus ekspress sekali je n sampai skang takut nak naik dahhh -__-

    ReplyDelete
  3. lma dah tak msuk sini..muda lagi n muka tak berubah pun

    ReplyDelete
  4. kami pun suka naik bas MARA ngn TRANS sbb diorg bawak rasa cm selamat...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi