Tuesday, January 17, 2012

TIRU GAYA ARTIS??



Tak lama lagi ada Anugerah Juara Lagu dimana ada satu pertandingan yang sangat menarik iaitu Tiru Gaya Artis.

Yang syoknya macam-macam gaya kita boleh lihat. Ada yang sebijik macam video klip artis yang ditiru ada yang tak sama pon, ikut kreativiti masing-masing la.

Dalam banyak-banyak penyertaan, tak sangka plak kawan aku masa sekolah teknik dulu si Acab pon join juga dan dia memerlukan banyak undi untuk menang. Siapa tak mahu menang kan? Hihihi..

Untuk bagi sokongan pada dia aku nak ajak la semua kawan-kawan aku yang blogger ni undi dia caranya senang saja


Pastu vote dan klik: V8

Boleh undi banyak kali. So rajin-rajin la tekan undi tu sampai lenguh tangan lagi tak lenguh jangan berhenti hehehe #paksa ni keh3....

Segala jasa ampa yang undi aku ucapkan terima kasih. Semoga rezeki Acab untuk menang RM5000 tu. Kalau menang jangan lupa kasi aku sikit tau?? ##EHHHH???







1 comment:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi