Friday, February 17, 2012

KUAT

Assalamualaikum pembaca blog GKSB.

Masih ada ke pembaca blog ni?? Hehehe...

Baru-baru blog ni aku dah private. Sebenarnya ada sesuatu yang terjadi tapi biarlah ku simpan perkara itu sebagai rahsia untuk diri aku. Cuma insyaallah aku akan kembali menulis seperti biasa. Insyaallah.

Sekarang ni hati aku masih rapuh. Cuma doakan aku kuat macam dulu. Kuat nak hadapi cabaran hidup ini.

Dan sebagai seorang manusia kita tak kan terlepas dari menghadapi cabaran dalam kehidupan apa yang pasti cara kita menyelesaikannya yang berbeza.

Apa-apa pon aku amik itu sebagai asam garam kehidupan. Semoga perkara ini menjadi permulaan untuk aku meneruskan hidup yang penuh cabaran dan dugaan.



7 comments:

  1. Salam,
    Hidup ini pasti ada dugaan dan cabaran. Hadapinya dengan tabah dan tenang. Apa situasi sekalipun, riang duka, kita sentiasa mendekatkan diri kepada Allah

    ReplyDelete
  2. ttade y mustahil. Kmu mesti bulehhh

    ReplyDelete
  3. Sabar dan tabah dengan dugaan hidup. :-)

    ReplyDelete
  4. Dugaan yg datang tu la akan menjadi kekuatan dalam diri kita dan juga mematangkan kita untuk hari hari yang mendatang..

    ReplyDelete
  5. cuba ambik masa yg sebaik mungkin ^^

    ReplyDelete
  6. semoga tabah dan besabar menghadapi sgala dugaan =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi