Saturday, February 18, 2012

SEMANGAT BLOGGER



Yeah...hari ni lebih bersemangat berbanding hari-hari sebelumnya. Walaupun banyak masalah yang melanda masih ada orang yang berada di sisi memberikan kata-kata semangat supaya aku tidak terus jatuh dan putus asa.

Hanya mampu berdoa supaya segala kebenaran akan terungkap juga. Mungkin aku bukan seorang pemikir yang bagus sebab bila aku berfikir aku bukan fikir pengajaran yang boleh diambil tetapi aku lebih fikirkan kata-kata orang. Apa pandangan orang pada kita padahal sebelum ni aku bukan orang yang suka fikirkan apa orang fikir pasal diri aku.

Apa-apa pon aku berterima kasih pada blog Luahfikiran, frame & lenses, a simple life, nida, miss tina, miss tora, wan blur kerana sudi meninggalkan komen dan memberi semangat pada aku lepas aku update blog setelah blog ni aku private untuk beberapa ketika.

Terima kasih atas sokongan ampa semua.







9 comments:

  1. jangan putus asa. berusaha lagi. biarkan apa org kata asalkan kita happy

    ReplyDelete
  2. my dearest adik...memang kita x lepas dr dugaan..biarkan mereka jdkan sebagai pemangkin untuk kita lebih kuat...

    ReplyDelete
  3. aiyohhh tara nak kuaQ tu bapa lama teQan weh. peluh siap. da kuaQ kan lega. gulpp~~ apa dia kami dok kata ni? ahahahahhaa

    ReplyDelete
  4. @shida anwar

    terima kasih atas nasihat tu kak shida... insyaallah GK akan jadi lebih kuat lg...

    ReplyDelete
  5. maksud Nadh, situasi ampa nie sama mcm nk meneran taik.

    klu kita tak usaha teran, x mungkin die kuar. bila dah kuar nikmat tue x terkira... haaa itulah maksud die...

    *kami tau sbb die pernah guna perumpamaan yg sama mcm tue dgn kami :p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi