Monday, March 26, 2012

CINTA DAN BAHAGIA


Kalau dulu aku percaya kena ada rasa cinta dulu baru boleh bahagia. Tapi setelah melalui beberapa detik perpisahan dan melalui pengalaman yang pernah aku lalui, aku sedar mengenai sesuatu.


Apa dia??


Sebenarnya melalui cinta belum tentu bahagia tetapi bahagia pasti akan mendatangkan cinta pada seseorang itu. Bukan bermaksud aku cinta tak penting tapi bahagia itu lebih penting dari cinta.


Bila seseorang itu dapat membahagiakan kita secara tak langsung cinta itu akan hadir. Kalau yang tengah bercinta bertambah la cinta itu betul tak?


Selama ini baru aku sedar cinta tak semestinya mendapat bahagia tapi bahagia pasti mendapatkan cinta...


=)



Ada rupa orang bahagia tak? =P





5 comments:

  1. betul tu.. tp susah nak bahagiakan org yg kt syg..

    ReplyDelete
  2. mencintai seseorang yg mampu membahagiakan kita memang satu yg cukup indah :)

    semoga terus berbahagia

    ReplyDelete
  3. comel jer......hehehehe


    jemputan khas:Para bloggers yg kiut miut semua....apa kata share N3 u olls kat web ni RakanBlog . Meningkatkan trafik dan follower blog u olls.Rangkaian bloggers Malaysia.TERHANGAT DAN SEGAR DARI LADANG....hehehehe

    ReplyDelete
  4. Cinta itu subjektif. Bahagia juga subjektif.

    Kita jer yang kena fikir dan terima dengan positif.

    Semua orang berhak bahagia.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi