Monday, March 5, 2012

A FRIEND




"A friend will tell you what you wanna hear

And

A true friend will tell you the truth not matter how harsh it sounds"





7 comments:

  1. ye itulah kawan yg sebenar.. tp ramai org yg tinggalkan kawan yg sebenar tue sbb x blh terima kenyataan...

    kami ske gmbr tue :)

    ReplyDelete
  2. tapi susahhh sgt nak jumpa kawan sebenar.

    nak jadi kawan sebenar pun susah juga. betul tak?

    ReplyDelete
  3. tapi susahhh sgt nak jumpa kawan sebenar.

    nak jadi kawan sebenar pun susah juga. betul tak?

    ReplyDelete
  4. Kadang-kadang kawan sanggup menipu demi menjaga hati kawan. Tetapi dengan menipu tu lah sebenarnya lebih menyakitkan hati. huhu

    ReplyDelete
  5. @kiera

    mungkin menidakkan kebenaran??

    suka eyh gambar tu hehe TQ ;)

    ReplyDelete
  6. @gadisbunga

    betul tu tapi kita cuba jadi kawan seperti kita nak orang jadi kawan macam yang kita nak...

    ReplyDelete
  7. @bareessence

    mungkin...tapi kadang2 untuk menjaga hati seseorang bukan mudah...perasaan serba salah membuatkan kita melukakan orang lain tanpa kita sedar

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi