Thursday, March 8, 2012

JALAN KEBAHAGIAAN




Dalam hidup ini ada banyak jalan, ada banyak peluang dan pilihan yang kita ada.

Kadang-kadang jalan dah ada di depan mata tapi kita masih memilih jalan lain yang banyak bersimpang siur untuk menuju ke destinasi yang dituju

Padahal ada jalan yang lebih lurus kita boleh ambil untuk sampai ke destinasi dengan selamat.

Dan aku telah memilih jalan ku.






PEREMPUAN KENA TAHU:
seorang lelaki yang benar-benar mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi , tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun .

LELAKI KENA TAHU:
seorang wanita yang benar-benar mencintai anda akan marah kat anda untuk banyak perkara , tetapi masih terima anda seadanya walaupun anda telah menyakiti hatinya .




NOTACIKGADIS: Perempuan biasanya memilih lelaki yang berusaha bersungguh-sungguh untuk memilikinya dan untuk menjadikannya seorang isteri. Walaupun pon banyak cabaran yang terpaksa dihadapi, dia tak pernah sesekali pon mengalah..... Insyaallah aku yakin dia....







10 comments:

  1. betui2... lama aih xmai jenguk sini... cik puan liyzapun lamaaa xupdate sejak2 kawen ni (^___^)

    ReplyDelete
  2. hye...jom follow sy balik yer..thank you

    ReplyDelete
  3. jln kebhagiaan adalah jln kebenaran ...

    ReplyDelete
  4. emm..btol tuh~Apap0n tuhan dh janjikan yg terbaek utk suma,cuma kita ja yg tataw..jgn rsa penat,boring,letih utk berdoa yg the best dariNya~
    psst:pn eiyss..seyes ckp pas kawen komitmen lbih..mmg xdan lgsung nk update..on9 p0n smingu skali ja..huhu...

    ReplyDelete
  5. btol2~setiap pilihan yg kita wat mmg dh abeh bek kita pk kan..tp ada yg lebih bek yg tuhan da tetapkan~sabaq tunggu taw..akan tiba hari indah tuh~
    hee~seyes la..pas kawen komitmen sbg bini tuh byk..nk update mmg pyh..ada ja keja~nih on9 p0n curi2..

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kerana beritahu sesuatu yangg saya patut tahu. :-) Moga hubungan korang akan berkekalan. :-)

    ReplyDelete
  7. semoga jalan yg dipilih membawa anda dan dia ke destinasi yg terakhir.. mendoakan :)

    ReplyDelete
  8. insyaAllah..semoga dipermudahkan perjalanan jodoh itu..kenduri jgn lupa jemput hokay..;p

    ReplyDelete
  9. BETUL NOTA tu.. Semoga hubungan yang terjalin akan kekal sampai hingga hujung nyawa =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi