Monday, March 26, 2012

VIDEO AWAL MELAMAR SCHA | GKSB BAKAL DILAMAR JUGA KER?




Ehem ehem... Tahcing tengok video Awal melamar Scha ni....

Mula la nak berangan ada orang melamar macam ni. Walaupun bukan cara ni tapi biarlah buat kejutan-kejutan sikit kan hahaha...

Sapa yang belum tengok tu meh kita tengok video ni...





P/S: Mampu berangan jer la....Huhuhu...Tapi pasal melamar tu ada ker? Ce teka... keh3...




6 comments:

  1. untunglahhhh~~ nak kena lamar. ahahahha

    ReplyDelete
  2. oh god. im touched. seyes. ahahahaha.

    ReplyDelete
  3. smga bertemu jodoh di pelaminan la yea dan kekal ke anak cucu. erm.. saudari si gadis kg half bandar bila ala agaknya yea..erkk!!

    ReplyDelete
  4. arghhhh kami suka klu laki belai kepala bini die mcm awal buat tue... owhhh berangan sudah..

    #saya sudah dilamar ,,Ehhh :p

    ReplyDelete
  5. saya dilamar dgn kejutan jugak. ehh jugak :P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi