Thursday, April 5, 2012

BETUL KER??




Dear blog,


Diam tak diam dah 4 tahun aku bersama dengan blog kan? Dah banyak cerita suka dan duka yang aku dah kongsikan bersama dalam blog ni. Malah inilah kawan baik aku yang banyak berkongsi isi hati aku. Kalau dapat peluk dah lama aku peluk blog ini.


Sekarang ni akan ada banyak fasa yang akan terjadi dalam hidup aku dan aku tahu blog akan menjadi teman yang paling rapat untuk sama-sama berkongsi saat itu. Tapi sayang tak banyak yang aku boleh kongsikan dengannya lagi.


Kena ada banyak tapisan plak lepas ni walaupun dalam hati ni meronta-ronta nak berkongsi tapi tak semua perkara kita boleh kongsikan.


Cuma buat masa ni biarlah masa yang menentukan ;)


Untuk kawan-kawan doakan yang terbaik untuk aku ;)





P/S: Ehem... mesti ada yang boleh agak pasal apa dan mungkin masih ada tertanya-tanya. Persoalannya betul ker apa yang ampa fikirkan tu? =P





5 comments:

  1. errr
    banyak persoalan yang berada di minda. banyak tanda tanya dan jugak kata kerja. alamak termenyanyi lagu najwa latif lah heee

    ReplyDelete
  2. pasni b'kongsi suka duka dgn roomate seumur hidup la kan. ehem..ehem...

    ReplyDelete
  3. apa yg kami tau,,, apa yg kami fikir nie betul.... hihihihi

    kami sentiasa doakan yg terbaik untuk ampa.. xde apa yg blh kami bantu selain berdoa..

    xpe,, nanti bila dah tiba masanya kita share dalam belog ye ;)

    ReplyDelete
  4. waaa.. lama tu.. ejulz pun baru nak masuk 3 thn.. tp kalo mula aktif dlm 2 thn kot.. hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi